اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950908191776606

تفریحی برای توریست های شجاع

10 زیپ لاین هیجان انگیز در جهان

کد: 13950908191776606

https://goo.gl/Nyh15D

، تهران , (اخبار رسمی): زیپ لاین ها به عنوان ورزشی هیجانی و ماجراجویانه به یکی از مقاصد توریستی برای مسافران و گردشگران شجاع در سرتاسر دنیا تبدیل شده است.

10 زیپ لاین هیجان انگیز در جهان

این تفریح هیجان انگیز و نفس گیر نیاز به هیچ تجربه خاصی نداشته و شرکت های مسافرتی سعی می کنند تا با پیشنهاد زیپ لاین های مرتفع تر و طولانی تر از رقبای خودشان سبقت بگیرند و مسافران بیشتری را جذب کنند

به گزارش اخباررسمی به نقل از مجله کوهنوردی و طبیعت گردی ایچکاد، زیپ‌لاین‌ها به‌عنوان ورزشی هیجانی و ماجراجویانه به یکی از مقاصد توریستی برای مسافران و گردشگران شجاع در سرتاسر دنیا تبدیل شده است.
این تفریح هیجان انگیز و نفس گیر نیاز به هیچ تجربه خاصی نداشته و شرکت های مسافرتی سعی می کنند تا با پیشنهاد زیپ‌لاین‌های مرتفع‌تر و طولانی‌تر از رقبای خودشان سبقت بگیرند و مسافران بیشتری را جذب کنند.
اگر شما در جستجوی آدرنالین هستید در ادامه این مطلب با 10 زیپ لاین برتر سرتاسر جهان آششنا شوید. البته نگران نباشید در میان این زیپ لاین ها، گزینه های ملایم و کم خطرتری هم برای اولین تجربه وجود دارد.

Pronutro Zip 2000 ، Sun City یا شهر خورشید، آفریقای جنوبی

باید عنوان کرد که این خط طولانی ترین‌زیپ‌لاین جهان است و طول این خط هیجان انگیز نزدیک به دو کیلومتر است و شما می توانید در بیش ترین حالت، سرعتی معادل 136 کیلومتر بر ساعت را در این زیپ لاین تجربه کنید.

برای اینکه تجربه خود را هیجان انگیزتر کنید بهتر است پاهای خود را هم به خط قلاب کنید تا همچون یک سوپرمن از بالا به پایین حرکت کنید.
در ارتفاع بیش از 275 متر از سطح زمین، انتظار می رود ضربان قلب شما به بیشترین میزان خود در کل عمر زندگیتان برسد.

 AdrenaLUNA ، سنت لوسیا

سنت لوسیا یک کشور جزیره‌ای کوچک در دریای کارائیب و در آستانه اقیانوس اطلس است و زیپ‌لاین آن یکی از تنها مکان هایی است که شما می توانید در شب هم از آن استفاده کنید البته آن هم فقط چند بار در ماه و تنها زمانی که قرص ماه کامل است.

AdrenaLUNA این اجازه را به بازدید کنندگان می دهد تا به کشف شبانه جنگل‌های انبوه و پرباران در زیر نور ماه بپردازند. شما می توانید انتخاب کنید به آرامی مسیر را طی کنید و یا اینکه با سرعت به زمین برسید.
هر چند آنچه که این زیپ‌لاین را منحصر بفرد کرده قابلیت استفاده آن در شب است. اما در نور روز هم مسیر جنگلی این زیپ لاین بسیار جذاب و دیدنی است.

Icy strait Point ، آلاسکا

این زیپ لاین با ارائه شش خط یک مایلی جداگانه ادعا می کند که بزرگترین در جهان است و ممکن است واقعا هم اینگونه باشد.

در این خطوط شش سوار به طور همزمان می توانند از ارتفاع 396 متری در مدتی بیش از 90 ثانیه به زمین برسند. میانگین سرعت در این زیپ لاین 65 کیلومتر بر ساعت است اما در بیش ترین حالت سرعت شما به 82 کیلومتر در ساعت هم می رسد.

برای رسیدن به این زیپ لاین باید به همراه تور گردشگری سوار بر اتوبوس 45 دقیقه سفر کنید تا پس از طی مسافت 13 کیلومتری به بالای کوه برسید. البته چشم اندازهای بی‌نظیری همچون درختان ناهموار، قله کوه ها و منظره اقیانوس باعث می شود تا شما سرتاسر مسیر از این سفر کوتاه هم لذت ببرید.

 Gravity Canyon، نیوزلند

در این زیپ لاین که ملقب به پرواز فاکس (Fly Fox) است خط سواران می توانند در مسیری بطول 1097 متر به سرعتی معادل 160 کیلومتر بر ساعت برسند.

زیپرها از میان دره ای بر بلندای بستر رودخانه ای که به نظر میرسد عمق آن نزدیک به 183 متر باشد، عبور خواهند کرد. این دوره، گذر از زیر پل و بالارفتن به سمت یک صخره است. این یک مسیر یک طرفه نیست، بلکه شما در طول مسیر چند بار به جلو و عقب می روید تا زمانیکه در وسط متوقف شوید، سپس افراد تعلیم دیده ای شما را به عقب هدایت می کنند، در نتیجه شما می توانید به خط باز گردید تا تماماً آن را دوباره انجام دهید.

Kaanapali Zip & Dip Ultimate Tour ، مانوئی، هاوایی

این زیپ لاین نه خطه یکی از خطوط ماجراجویانه ای است که به زیپ لاین سواران اجازه می دهد به داخل یک استخر طبیعی کوهستانی فرود بیایند. شما می توانید با دوستان خود رقابت کنید در حالی در مقابل شما چشم اندازی از اقیانوس آرام تا کوه های غرب مانوئی قرار گرفته است.

به عنوان برترین تور زیپ لاین در هاوایی، سواران باید خود را برای دیدن یک دوره لذت بخش در زندگی آماده کنند. یک استخر آب خنک و یا تنی به آب زدن بعد از یک روز زیپینگ، هیچ ضرری ندارد.
"برای مطالعه ادامه مطلب و آشنایی با 5 زیپ لاین هیجان انگیز دیگر اینجا را کلیک کنید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مجله کوهنوردی و طبیعت گردی ایچکاد

ایچکاد مجله اینترنتی کوهنوردی و طبیعت گردی با هدف معرفی کوه ها، غارها، صخره ها، جاذبه های توریستی و طبیعت گردی ایران عزیز، آموزش و اشتراک گذاری تجربه های سفر و صعود، تصاویر و ویدیوها ایجاد شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]