اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950909192265807

توجه به «بیمه خانواده» رویکرد جدید بیمه ملت

کد: 13950909192265807

https://goo.gl/zvr7aa

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل شرکت بیمه ملت با اشاره به رویکرد جدید بیمه ملت، بر توجه ویژه به نیازهای بیمه ای خانواده تاکید کرد.

توجه به «بیمه خانواده» رویکرد جدید بیمه ملت

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری، علیرضا ابراهیم پور،مدیرعامل شرکت بیمه ملت با تاکید براین موضوع گفت: بیمه های خانواده شامل بیمه های عمر و سرمایه گذاری، مستری زنان خانه دار، مستمری پایه و مکمل، تحصیل فرزندان، بیمه جهیزیه و بیمه تامین سرمایه، بیمه سپرده زندگی، بیمه درمان تکمیلی خانواده و سایر بیمه ها از محصولات بیمه ملت است که بر اساس نیاز خانواده ها طراحی و ارائه شده است.
ابراهیم پور با اشاره به ارائه خدمات بیمه درمان خانواده، ادامه داد: در این طرح خانواده می تواند با پرداخت مبالغ تعیین شده، از خدمات درمانی در قالب بیمه تکمیلی استفاده کند.
وی همچنین به کارت اعتباری بیمه ملت به عنوان محصول انحصاری این شرکت اشاره کرد و گفت: این کارت در اختیار گروه های مختلف از جمله کارمندان دولت، نهادها، پزشکان و وکلا قرار می گیرد و این افراد با استفاده از این کارت های اعتباری می توانند اقدام به خرید کلیه اجناس و محصولات ارائه شده در فروشگاه ها به صورت قسطی کرده و بیمه ملت نیز پرداخت اقساط این کارت ها را نزد فروشندگان بیمه می کند.
ابراهیم پور خاطر نشان کرد: گسترش شعب در دستور کار شرکت بیمه ملت قرار دارد که این مهم نیز با ارتقای شبکه فروش محقق می شود.
مدیرعامل شرکت بیمه ملت همچنین به برنامه های راهبردی این شرکت اشاره کرد و گفت: پذیرش ریسک و توسعه پرتفوی، برقراری حاکمیت شرکتی، توسعه شبکه فروش، حفظ سرمایه های انسانی، توجه به نیازهای مشتریان، حفظ توانگری مالی و مدیریت وصول مطالبات از جمله برنامه های اصلی و راهبردی شرکت بیمه ملت است.
ابراهیم پور از راه اندازی باشگاه مشتریان بیمه ملت نیز خبر داد و اعلام کرد: شعار ما بیمه ملت، بیمه خانواده است و تمرکز این مجموعه بر ارائه محصولات مرتبط با خانواده قرار دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صندوق بازنشستگی کشوری

پس از تصویب قانون استخدام کشوری در تاریخ 31/3/1345 به موجب ماده 70 قانون مزبور اداره کل بازنشستگی با کلیه دارائی و موجودی صندوق بازنشستگی و اسناد و اوراق و بودجه وتعهدات خود از وزارت دارائی منتزع و تابع سازمان اموراداری واستخدامی کشور گردید و براساس اصلاحیه ماده مذکور از اول سال 1354 صندوق بازنشستگی کشوری به صورت موسسه ای مستقل وابسته به سازمان اموراداری و استخدامی کشور تشکیل گردید . با ادغام سازمانهای اموراداری و استخدامی کشور و برنامه وبودجه در تاریخ 11/12/1378و تشکیل سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ، صندوق بازنشستگی کشوری نیز یکی از موسسات تابعه این سازمان شد ، با تصویب قانون نظام جامع رفاه وتامین اجتماعی در تاریخ 21/2/1383 و به موجب تبصره 2 ماده 17 این قانون ، صندوق بازنشستگی کشوری از سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کشور منتزع و تابع وزارت رفاه وتامین اجتماعی گردید و توسط صندوق بازنشستگی کشوری اداره می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بانک، بیمه و سرمایه | شهر و جامعه