اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950909192576567

افتتاح تخصصی ترین مرکز آموزشی جامع هنری ویزور

کد: 13950909192576567

https://goo.gl/MtWyJY

، زنجان , (اخبار رسمی): دفتر موسسه ویزور به عنوان یکی از تخصصی ترین مرکز آموزشی جامع هنری، شعبه زنجان خود را در اول آبان ماه سال جاری افتتاح کرد.

تخصصی ترین مرکز آموزشی جامع هنری ویزور

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی مرکز آموزشهای هنری ویزور، مجید عباسی موسس این موسسه گفت: این موسسه به‌عنوان مجموعه آموزشی و فرهنگی در دو قالب آموزشگاه آزاد هنرهای تجسمی و گرافیکی کار خود را به‌طور رسمی آغاز کرده است.

 وی ادامه داد: آموزش باکیفیت و تربیت هنرمندان حرفه‌ای به عنوان اولویت‌های پیش روی این آکادمی قرار دارد ضمن آنکه اساس آموزش‌های این موسسه در رشته‌های عکاسی و گرافیک بنا شده است.

وی هدف از تاسیس این مجموعه را گسترش توانایی های همری و فعالیت حرفه ای علاقمندان به رشنه های مختلف هنری دانست و افزود: از ویژگی های برتر این مجموعه برگزاری دوره های آموزشی دو گرده تخصصی عکاسی و گرافیک ( و در آینده نزدیک سینما ) به‌طور همزمان است.

عباسی خاطر نشان کرد: در حال حاضر ویزور با ارایه سه عنوان کلاس تک درس مستقل آغاز بکار کرده و در آینده نزدیک نیز نسبت به توسعه برنامه های خود اقدام می‌کند.

وی در پایان اضافه کرد: حضور اساتید مطرح و برجسته کشوری برای آموزش برگزاری کلاس‌ها با شیوه های آموزشی نوین و دارای کیفیت، برپایی جلسات نقد و بررسی جهت بررسی روند یادگیری، برگزاری نشست های ماهانه و فصلی با اساتید مطرح و برپایی نمایشگاه را از دیگر اهداف این موسسه خواند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز آموزشهای هنری ویزور

مرکز آموزش هنری ویزور آموزش عکاسی با دوربینهای حرفه ای و اسمارت فون آموزش فیلمبرداری - ساخت تیزر تبلیغاتی - تدوین آموزش ابزارها و نرم افزارهای ادیت عکاسی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]