اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950910192665730

قائم مقام وزیر بهداشت خبر داد

آماده باش 180آمبولانس و 1000تکنسین اورژانس درمشهد

کد: 13950910192665730

https://goo.gl/gYW6XA

، تهران , (اخبار رسمی): 5 پایگاه توسط پردیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد و 5 پایگاه نیز توسط سپاه برای پوشش امدادی 30 صفر(شهادت امام رضا ع) ارایه خدمت خواهندکرد.

آماده باش 180آمبولانس و 1000تکنسین اورژانس درمشهد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت،ایرج حریرچی،قائم مقام وزیر بهداشت  از خدمت رسانی 10 پایگاه بهداشتی درمانی در مشهد به زائرین خبر داد و گفت:خدمت رسانی به مردم در این پایگاه ها در سه سطح صورت می گیرد،در سطح اولیه خدمات بازتوانی، در سطح دوم ویزیت پزشکان عمومی و در سطح سوم نیز بیمارستان ها به افراد، خدمات درمانی ارایه می دهند.

معاون کل وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی درباره سطح سوم ارائه خدمات افزود: 32 بیمارستان در مشهد و 22 بیمارستان نیز در سطح استان رضوی به مردم خدمت رسانی می کنند.

قائم مقام وزیر بهداشت همچنین از حضور بیش از 180 آمبولانس اورژانس در مسیر پیاده روی زائران ثامن الحجج خبر دادوگفت: هزار نفر تکنسین اورژانس در این مسیر آماده ارائه خدمات درمانی هستند.

حریرچی افزود: 96 درمانگاه و 76 پایگاه اورژانس جاده ای به منظور ارائه خدمات درمانی به زائران تجهیز و تکمیل شده اند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی

شعار «انسان سالم؛ محور توسعه پایدار» یکی از موضوعاتی است که در تدوین سیاست های کلی برنامه پنجم توسعه در مجمع تشخیص مصلحت نظام مورد توجه قرار گرفته است. اهمیت این موضوع این است که از این پس تمام برنامه ها و سیاست های کشور در این مدت 5 سال که در کشور مصوب و اجرایی باشد، باید تحت تاثیر این شعار محوری باشد و سلامت مردم و نقش انسان سالم در توسعه کشور مد نظر قرار گیرد و این، موضوع مهمی در کشور محسوب می شود. وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان مسئول "تأمین سلامت مردم" در تحقق این هدف مصمم بوده و تمام توان خود را برای تحقق آن بسیج خواهد کرد. یکی از حقوق اساسی مردم دانستن و آگاهی است، آن هم در عصر ارتباطات و جامعه اطلاعاتی که بر اساس آگاهی و دانایی استوار است. بدیهی است در این میان، آگاهی دادن و اطلاع رسانی به مردم در زمینه سلامتی و بهداشت، اولی تر و ابتدایی ترین حق مردم خواهد بود. روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در راستای مأموریت سازمانی خود، همواره تمام توان خود را در امر اطلاع رسانی صحیح و شفاف به مردم به کار گرفته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]