اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950913193776546

فروشگاه اینترنتی میوه ویتاپک آغاز به کار کرد

کد: 13950913193776546

https://goo.gl/xfhJzX

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل ویتاپک از رونمایی سایت اینترنتی این مجموعه را در راستای تقویت ارتباط دو طرفه شرکت با مشتریان و مخاطبان خود از سیزدهم آذر ماه خبر داد.

فروشگاه اینترنتی میوه ویتاپک آغاز به کار کرد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی ویتاپک، وب‌سایت این شرکت فعال در زمینه فروشگاه اینترنتی میوه و سبزیجات از تاریخ سیزدهم ماه جاری فعالیت خود را آغاز کرده و با امکاناتی کامل و کاربردی در دسترس مشتریان و علاقه مندان قرار گرفته است.

در این وب‌سایت بخش‌های خرید میوه و صیفی جات روزانه، بسته های میوه خانواده، بسته های میوه شرکتی، بسته های میوه برای گروه های خاص مانند بیماران، زنان باردار، کودکان، ورزشکاران، و... با پیشنهادهای تخفیفی 5 الی 50 درصدی در روزهای سه شنبه هر هفته و بسته‌های کمک به ایتام و خیریه ها قابل دسترسی بوده و امکاناتی از قبیل سفارش به‌صورت عددی و کیلو، بسته و... در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

حامد اهری مدیرعامل ویتاپک گفت: این مجموعه با ایجاد رابطه مستقیم بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان و با حذف دلال های متعدد و هزینه های سربار دیگر سعی در کاهش قیمت محصولات کرده است.
عرضه محصولات با کیفیت ممتار به مشتریان، استفاده از گروه متخصص تغذیه در جهت ارائه اطلاعات تخصصی در مورد میوه و سبزیجات، نحوه خرید و نگهداری آنها و همچنین ارائه بسته های پیشنهادی مصرف میوه و سبزیجات بر اساس توصیه های بهداشت جهانی از جمله اهداف فروشگاه اینترنتی ویتاپک است.

وی همچنین همگامی مجموعه با علم روز را از مهم‌ترین سیاست‌های شرکت برشمرد و افزود: پس این رونمایی به دنبال توسعه زمینه فعالیت در سایر محصولات غذایی از جمله خشکبار، گوشت و پروتئین هستیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ویتاپک vitapack

فروشگاه ویتاپک، یک فروشگاه تخصصی و اینترنتی در زمینه میوه و سبزیجات است. این فروشگاه سعی کرده است با حذف دلال ها و هزینه های سربار متعدد از محصولات میوه و سبزیجات و همچنین با بهره گیری از گروه متخصصین تعذیه ای و با رویکرد به توصیه های سازمان بهداشت جهانی مبنی بر مصرف میوه و سبزیجات در تعذیه روزانه افراد، بسته های و پیشنهایی را برای افراد، خانواده ها و سازمان فراهم کرده و سعی گردیده است که با ارائه خدمات مناسب و با کیفیت، سهم موثری را در سبد تعذیه ای هموطنان داشته باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]