اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950914194155699

شعار هفته پژوهش اعلام شد

کد: 13950914194155699

https://goo.gl/kowxq2

، تهران , (اخبار رسمی): شعار و عناوین هفته ملی پژوهش و فناوری سال 1395 را اعلام شد.

شعار هفته پژوهش اعلام شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ، هفته ملی پژوهش و فناوری از 21 تا 28 آذرماه برگزار می شود و شعار تصویب شده برای برنامه های این هفته در سال 1395،" پژوهش  تقاضا محور و تجاری سازی؛ فناوری زیربنای اقتصاد مقاومتی "  است.

بر اساس این گزارش؛ روز یکشنبه 21 آذرماه با عنوان پژوهش، فناوری و مدرسه، روز دوشنبه 22آذرماه با عنوان ایده های برتر و سرمایه ملی، روز سه شنبه 23آذرماه با عنوان پژوهش ، فناوری و صنعت، روز چهارشنبه 24آذرماه با عنوان پژوهش ، فناوری و  دانشگاه کارآفرین، روز پنچشنبه 25آذرماه با عنوان پژوهش ، فناوری و حامیان پژوهش و روز جمعه 26آذرماه با عنوان پژوهش ، فناوری و اقتدار ملی نام گذاری شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت آموزش و پرورش

وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران مسئول امور آموزشی کودکان و نوجوانان است. این وزارت خانه از سال 1343 که از وزارت فرهنگ جدا شد، مسولیت آموزش عالی (دانشگاه ها) را هم عهده دار بود،اما پس از تشکیل وزارت علوم ، برای ادارهٔ امور دانشگاه‌ها و امور پژوهشی در سطوح عالی وزارت آموزش و پرورش وظیفه آموزش رایگان همه افراد را در مقاطع دبستان، دوره اول متوسطه، دوره دوم متوسطه و همچنین اداره دانشگاه فرهنگیان برای تربیت معلم و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی را به عهده دارد. علی اصغر فانی وزیر کنونی آموزش و پرورش است. او دوازدهمین وزیر آموزش و پرورش پس از انقلاب است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش