افتتاح نهمین نمایشگاه سراسری کتاب در اراک

کد: 13950914194195842

https://goo.gl/Z56KKz

، تهران , (اخبار رسمی): نهمین نمایشگاه سراسری کتاب استان مرکزی در محل دائمی نمایشگاه‌های غرب کشور افتتاح شد.

افتتاح نهمین نمایشگاه سراسری کتاب در اراک

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شرکت سهامی نمایشگاه های ایران، نهمین نمایشگاه سراسری کتاب استان مرکزی که سیصد و هجدهمین نمایشگاه استانی کتاب است، در محل دائمی نمایشگاه‌های غرب کشور واقع در اراک، میدان امام خمینی (ره) افتتاح شد.

این نمایشگاه به همت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران و با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، استانداری مرکزی، شهرداری شهر اراک، بانک شهر و شرکت نمایشگاه های بین‌المللی غرب ایران افتتاح شد.

نهمین نمایشگاه سراسری مرکزی تا 18 آذرماه از ساعت 13 تا 20 میزبان علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی خواهد بود.

ترویج و گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی، بالا بردن میزان سطح آگاهی و دانش جامعه به‌ویژه مناطق دوردست کشور و توسعه فرهنگی استان‌ها از طریق عرضه مستقیم کتاب را می‌توان جزو اهداف نمایشگاه‌های استانی کتاب برشمرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت سهامی نمایشگاه های جمهوری اسلامی ایران

شرکت نمایشگاههای بین المللی جمهوری اسلامی ایران به عنوان شرکتهای تجاری و اقتصادی ایران با بهره مندی از فضا، امکانات و تسهیلات نمایشگاهی منحصر به فرد و نیرو های متخصص، بستر وزمینه مناسبی رااز طریق برپایی نمایشگاههای تخصصی و بین المللی جهت تولید کنندگان، بازرگانان داخلی و خارجی مهیا ساخته است تا علاوه برعرضه و نمایش توانمندیها، سرمایه گذاریهای مشترک بین المللی خود را در محل این نمایشگاه توسعه بخشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]