اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950915195196630

امکان فروش اینترنتی میوه در تهران و کرج فراهم شد

راه اندازی سایت و نرم افزار فروشگاه میوه و تره بار

کد: 13950915195196630

https://goo.gl/f0d3mB

، تهران , (اخبار رسمی): امروزه به دلیل صرفه‌جویی در زمان و انرژی، انسانها به خرید از فروشگاه‌های غیر حضوری روی آورده اند و میوه مارکت یک فروشگاه آنلاین میوه‌ و تره بار است که این امکان را برای شما فراهم می‌آورد که به صورت اینترنتی میوه‌ و تره بار مورد نیاز خود را خریداری کنید.

راه اندازی سایت و نرم افزار فروشگاه میوه و تره بار

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی مدیا استدیو، میوه مارکت با هدف ارتقای سطح کیفی زندگی و خرید افراد و شرکت ها، خدماتی از قبیل فروش میوه و تره بار جشن ها و مراسمات، بسته های میوه جهت مجالس و همایش ها و پشتیبانی تره بار مورد نیاز رستوران و سالن های غذا خوری را فراهم کرده است.

با توجه به قرار گیری میوه مارکت در بازار مرکزی میوه و تره بار تهران و تجربه 40 ساله اعضای آن در این صنف، میوه مارکت نهایت تلاش خود را دارد تا میوه و تره بار دست چین شده را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار دهد.

از سایر خدمات میوه مارکت شست و شو و حمل و نقل سفارشات مشتریان است که کمک شایانی به کاهش دردسر خرید میوه و تره بار می‌کند.

وب‌سایت سفارشات میوه مارکت در دسترس عموم قرار گرفته است و مشتریان می‌توانند با خیال راحت به خرید میوه و تره بار خود بپردازند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مدیا استدیو

میوه مارکت یک فروشگاه اینترنتی سفارش میوه و صیفی جات است که این اقلام را به صورت عمده و بسته بندی شده برای مراسم ، همایش ها ، رستوران ها و سازمان ها تهیه و ارسال می‌کند. در فرآیند قیمت گذاری کالاهای موجود در میوه مارکت ، تمام تلاش بر این است تا قیمت‌‏گذاری بر پایه اصل مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده باشد . به منظور امکان خرید آسان و سریع ، کلیه قیمت های درج شده در سایت به روز است. امکان ثبت سفارش درمیوه مارکت ، در تمام روزهای هفته و به صورت شبانه روزی وجود دارد و تمامی سفارشات برای روز بعد، از ساعت 7 صبح آماده و ارسال می‌شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]