دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان خبر داد

برگزاری مراسم جایزه باستانی پاریزی در دوم دی

کد: 13950915195376631

https://goo.gl/uVbuA9

، کرمان , (اخبار رسمی): اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان از برگزاری مراسم جایزه باستانی پاریزی در سطح ملی در دوم دی ماه سال جاری خبر داد.

برگزاری مراسم جایزه باستانی پاریزی

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان،در این مرحله  بیش از 120 اثر فاخر به دور دوم داوری  راه می‌یابند.

بر این اساس برگزاری مراسم جایزه باستانی پاریزی در سطح ملی در دوم دی ماه سال جاری انجام خواهد شد و اثرهای فاخر که به دور دوم داوری رسیده اند داوری خواهد شد.

بر پایه این اطلاع،  شرکت کنندگان از نویسندگان و ناشران و دیگر افرادی بودند که کتاب های خود را درمحور های تاریخ و فرهنگ و ادب عامه و مردم شناسی ارسال کرده اند.

همچنین برندگان موفق به دریافت  جایزه ادبی هستند و برندگان یک برگزیده وسه شایسته تقدیر هستند که در دوم دی ماه سال جاری در محل دانشگاه آزاداسلامی در این مراسم شرکت می‌کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان

دانشگاه آزاد اسلامی کرمان علیرغم مشکلات فراوان در سال 1361 فعالیت خود را آغاز کرده است . حتی خوشبین ترین افراد نیز گمان نمی کردند این واحد طی سه دهه بعنوان واحدی با درجه جامع و یکی از بزرگترین مراکز آموزشی شرق و جنوب کشور با بیش از 171 رشته در مقاطع دکتری، کارشناسی ارشد،کارشناسی،وکاردانی و تعداد 18 هزار نفر دانشجو ، شش دانشکده مصوب ، حدود 600 عضو هیات علمی تمام وقت و کارمندتبدیل شود.