اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950915195605807

برای حضور در دهمین جشنواره سینما حقیقت اعلام شد

چارسو در انتظار حضور بازنشستگان

کد: 13950915195605807

https://goo.gl/84dTfY

، تهران , (اخبار رسمی): با آغاز دهمین جشنواره بین المللی سینمای مستند ایران؛ سینما حقیقت، از صبح امروز (یکشنبه)، پردیس سینمایی چارسو منتظر حضور گرم بازنشستگان است.

چارسو در انتظار حضور بازنشستگان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری، دهمین جشنواره بین المللی سینما حقیقت، امسال بخش ویژه ای را با عنوان «خرد و تجربه» به موضوعات و مسائل بازنشستگان و سالمندان اختصاص داده است.
9 فیلم راه یافته به بخش خرد و تجربه جشنواره سینما حقیقت، روزهای یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری از ساعت 9 و 45 دقیقه تا 11 و 15 دقیقه در سالن شماره 4 پردیس سینمایی چارسو به نمایش در می آید.
بازنشستگان فرهیخته و علاقه مند به تماشای فیلم های «خرد و تجربه» می توانند مستقیماً به پردیس سینمایی چارسو واقع در تقاطع خیابان جمهوری اسلامی و پل حافظ مراجعه کرده یا با اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل یا اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری برای تماشای فیلم ها هماهنگ کنند.
براساس برنامه زمان بندی، سه فیلم «مرد آسمانی» ساخته یونس مقدم، «همین حوالی» ساخته بنیامین اثباتی و «باغچه خشک خانه‎مان سبز است» به کارگردانی حسین نارمنجی، روز یکشنبه (امروز)، فیلم های «دست خورشید» از محمدجعفر باقری‌نیا و «زاده‌ی مهر» ساخته ابوالفضل توکلی در روز دوشنبه ?? آذرماه، «گاهی روی آب» ساخته سعید آلبوعبادی و «سایه‎های تنهایی» به کارگردانی سعید بهلولی در روز چهارشنبه و فیلم های «برای کتابهایم» از رضا حائری و «با زبان خاموش» ساخته منوچهر مشیری نیز در روز پنجشنبه هفته جاری به روی پرده می روند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صندوق بازنشستگی کشوری

پس از تصویب قانون استخدام کشوری در تاریخ 31/3/1345 به موجب ماده 70 قانون مزبور اداره کل بازنشستگی با کلیه دارائی و موجودی صندوق بازنشستگی و اسناد و اوراق و بودجه وتعهدات خود از وزارت دارائی منتزع و تابع سازمان اموراداری واستخدامی کشور گردید و براساس اصلاحیه ماده مذکور از اول سال 1354 صندوق بازنشستگی کشوری به صورت موسسه ای مستقل وابسته به سازمان اموراداری و استخدامی کشور تشکیل گردید . با ادغام سازمانهای اموراداری و استخدامی کشور و برنامه وبودجه در تاریخ 11/12/1378و تشکیل سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ، صندوق بازنشستگی کشوری نیز یکی از موسسات تابعه این سازمان شد ، با تصویب قانون نظام جامع رفاه وتامین اجتماعی در تاریخ 21/2/1383 و به موجب تبصره 2 ماده 17 این قانون ، صندوق بازنشستگی کشوری از سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کشور منتزع و تابع وزارت رفاه وتامین اجتماعی گردید و توسط صندوق بازنشستگی کشوری اداره می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر