اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950915195726633

به منظور معرفی فعالان حوزه خدمات عروسی

اولین جشنواره برندهای برتر جشن عروسی برگزار می‌شود

کد: 13950915195726633

https://goo.gl/vSt23J

، تهران , (اخبار رسمی): این جشنواره که برای اولین بار در سطح کشور برگزار می شود بنا دارد تا در راستای حمایت از برندهای ایرانی در حوزه خدمات عروسی، رقابتی سالم و سازنده بین کسب و کارهای این حوزه رقم بزند و در پایان برترین برندهای این حوزه را معرفی کند.

اولین جشنواره برندهای برتر جشن عروسی برگزار می‌شود

شرکت در این جشنواره برای تمام کسب و کارهای مرتبط که دارای مجوزهای فعالیت صنفی هستند، مجاز و رایگان است و ثبت‌نام از کسب و کارها از امروز آغاز شده و تا 15 دی‌ماه ادامه خواهد داشت

به گزارش روابط عمومی پایگاه اینترنتی انجمن‌های نوعروس، این جشنواره که برای اولین بار در کشور توسط این پایگاه اینترنتی برگزار می شود، بنا دارد تا در راستای حمایت از برندهای ایرانی در حوزه خدمات عروسی ، رقابتی سالم و سازنده بین کسب و کارهای این حوزه رقم بزند .
براساس این گزارش شرکت در این جشنواره برای تمام کسب و کارهای مرتبط که دارای مجوزهای فعالیت صنفی هستند مجاز و رایگان است. گفتنی است ثبت‌نام از کسب و کارها از امروز طبق دستورالعمل موجود در پایگاه اینترنتی انجمن‌های نوعروس آغاز شده و تا 15 دی‌ماه ادامه خواهد داشت سپس طبق جدول زمانبندی رای‌گیری پیامکی آغاز خواهد شد که یک ماه به طول خواهد انجامید و پس از آن همزمان با سالگرد جشن پیروزی انقلاب  اسلامی، نتایج نظرسنجی اعلام و از برندهای برتر تقدیر به عمل خواهد آمد. دراین راستا ضمن اهدای تندیس جشنواره به برندهای برتر ترتیبی جهت بهتر شناسانده شدن آنها به مخاطبانشان خواهیم داد.

همچنین به 10 نفر از افرادی که رای خود را به صورت پیامکی ارسال کرده باشند نیز به قید قرعه جایزه اهدا خواهد شد .
امیدواریم تا با این کار ضمن حمایت از برندهای ایرانی نقشی در بیشتر شناساندن فعالان این حوزه و همچنین تقدیر از برگزیدگانشان داشته باشیم
گفتنی است پایگاه اینترنتی انجمن‌های نوعروس بزرگترین پایگاه اینترنتی در حوزه مسایل مربوط به مراسم ازدواج و آغاز زندگی مشترک در کشور است .

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت انجمن های نوعروس مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انجمن های نوعروس

انجمن های نوعروس از سال 1389 با هدف نقد و بررسی کلیه خدمات دهندگان حوزه عروسی راه اندازی شد و در حال حاضر بزرگترین وب سایت تخصصی مراسم عروسی در ایران است و ماهانه بیش از یک میلیون کاربر را به خود جذب می‌کند.انجمن های نوعروس یک پایگاه اینترنتی تخصصی مراسم مرتبط با جشن عروسی است و هدف آن کمک به نوعروسان ایران جهت انتخاب بهترین خدمات دهندگان این حوزه و نقد و بررسی آنها است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]