اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950916195982535

«ایسام» در جشنواره وب ایران، به مناسبت 5سالگی خود هدیه می دهد

قرعه کشی آیپد و آیفون7 بین مشتریان

کد: 13950916195982535

https://goo.gl/zOqPLM

، تهران , (اخبار رسمی): ایسام، سایت فروش اینترنتی ایرانی در جشنواره وب ایران به مناسبت پنجمین سالگرد تاسیس خود به کاربرانی که برای اولین بار در این سایت خرید یا فروش کنند، چندین آیپد و آیفون 7 به قید قرعه هدیه می دهد.

در ایسام آیفون 7 و آیپد برنده شوید!...

کاربران سایت برای شرکت در این قرعه کشی فقط تا پایان آذر ماه فرصت دارند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سایت فروش اینترنتی ایسام، این فروشگاه اینترنتی به عنوان تنها سایت خرید و فروش سراسری کالا به کل کشور محسوب می شود که ماموریت آن ایجاد فروشگاه آنلاینی است که هر کاربری بتواند در هر جای ایران و در هر ساعتی از شبانه روز به امن‌ترین روش ممکن کالای خود را خریداری کند و به فروش برساند.

در سایت فروش اینترنتی ایسام، تمام اعضا امکان ایجاد فروشگاه آنلاین حرفه‌ای را دارند و یکی از دلایل مهمی که بانوان ایسام را برای خرید و فروش کالاهای خود انتخاب می‌کنند امنیت در خرید و فروش بدون نیاز به ترک خانه یا محل کار  است.

سام مدن‌پور مدیر عامل ایسام دراین باره گفت: این سایت فروش اینترنتی با بیش از 150 هزار کالا، یکی از بزرگ‌ترین سایت‌های خرید و فروش اینترنتی در ایران به شمار می آید که علاوه بر امکان خرید و فروش کالا، مزایدات آنلاین را نیز برگزار می کند که همین امر سبب شده کاربران زیادی به آن جذب شوند.

بر اساس این گزارش، سایت فروش اینترنتی ایسام به مناسبت پنجمین سالگرد تاسیس خود، به کاربرانی که برای اولین بار در این سایت اقدام به خرید یا فروش کنند، چند دستگاه آیپد و آیفون 7 نیز به قید قرعه هدیه می دهد.

لازم به ذکر است، کاربران سایت برای شرکت در این قرعه کشی فقط تا پایان آذر ماه فرصت دارند.  

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایسام

شرکت توسعه فناوری اطلاعات سیستم های تجارت ویرا سام با مسئولیت محدود در سال 1387 با نام تجاری ایسام نزد مرجع ثبت شرکتها به ثبت رسیده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]