اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971127348092535

ایسام، برای پنجمین سال متوالی برنده جشنواره وب و موبایل شد

کد: 13971127348092535

https://goo.gl/GZ25ob

، تهران , (اخبار رسمی): در مراسم اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران که 25 بهمن ماه سال جاری برگزار شد، سایت ایسام به عنوان برترین سایت فروش اینترنتی از نگاه داوران جایزه گرفت. این جشنواره به همت انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی و با حمایت سازمان‏‌ها و مراکز دولتی و خصوصی برگزار شد.

ایسام، برای پنجمین سال متوالی برنده جشنواره وب و موبایل شد.
ایسام، برای پنجمین سال متوالی برنده جشنواره وب و موبایل شد

ایسام، پس از دریافت و تایید کالا توسط خریدار، وجه کالا را به فروشنده پرداخت می‌کند، خریداران و فروشنده‌ها با آرامش خاطر می‌توانند از سراسر کشور خرید و فروش مطمئن را تجربه کنند

در جشنواره وب و موبایل ایران، سام مدن پور مدیرعامل ایسام به عنوان سخنران جشنواره حضور داشت و درباره ایسام گفت: «ایسام با بیش از 100 هزار بازدیدکننده در روز، بزرگترین سایت مزایده، خرید و فروش اینترنتی در ایران است. سایت ایسام نمونه برداری شده از سایت ebay است و دومین بازار خرید و فروش آنلاین بعد از سایت باز ایران است، سایت ایسام سلامت و ضمانت خرید و فروش را تضمین می‌کند، ایسام از بهمن سال 1390 شروع به کار کرد و 000 700 عضو و  بیش از 30,000 فروشنده دارد، در حال حاضر 280,000 کالا نو، استوک و دست دوم آماده برای فروش در ایسام وجود دارد و 1,389,678 کالا از شروع فعالیت ایسام با موفقیت فروخته شده است. 2780 گروه کالا، این امکان را به کاربران ایسام می‌دهد تا به تنوع بی نظیری از محصولات دسترسی داشته باشند.»

مدن پور در ادامه گفت دلیل اعتماد خریداران به سایت ایسام فرآیندهای حمایتی از کاربران است و اعلام کرد: «ما تنها سایتی هستیم که پس از دریافت و تایید کالا توسط خریدار، وجه کالا را به فروشنده پرداخت می‏‌کنیم، خریداران و فروشنده‌ها با آرامش خاطر می‌توانند از سراسر کشور خرید و فروش مطمئن را تجربه کنند.»

جشنواره وب ایران در سال ۱۳۸۷ برای اولین بار در ایران برگزار شد. این جشنواره هر ساله از میان سایت‌‏های فعال در تمامی حوزه‏‌های وب و در گروه‏‌های مختلف یک سایت را به عنوان سایت برتر سال معرفی می‌‏کند و همچنین افراد فعال در حوزه‏‌های مختلف، با تشکیل پنل‌‏های تخصصی اطلاعات ارزشمندی را به حاضرین انتقال می‏‌دهند.

در جشنواره امسال، برگزیدگان در گروه‏‌های مختلف معرفی شده و برندگان از نگاه داوران و آرای مردمی اعلام شدند و از آنها تقدیر شد.

علاقه‌مندان جهت مشاهده وب سایت ایسام می‌توانند به آدرس اینترنتی esam.ir مراجعه کنند و یا اپلیکیشن اندروید ایسام را از کافه بازار، گوگل پلی، ایران اپس و هفته آینده در سیبچه دانلود کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایسام

شرکت توسعه فناوری اطلاعات سیستم های تجارت ویرا سام با مسئولیت محدود در سال 1387 با نام تجاری ایسام نزد مرجع ثبت شرکتها به ثبت رسیده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]