اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951126235652535

قرعه‌کشی آیپد و آیفون 7 درپنجمین سالگرد

برندگان خوش شانس سالگرد «ایسام» مشخص شدند

کد: 13951126235652535

https://goo.gl/SmgJgF

، تهران , (اخبار رسمی): وب‌سایت خرید و فروش اینترنتی در آستانه 5‌سالگی خود با برگزاری مسابقه‌ای به چندتن از برندگان خوش‌شانس، تعدادی آیپد و آیفون 7 اهدا کرد.

لوگو ایسام

برندگان خوش شانس قرعه کشی 5سالگی سایت فروش آنلاین ایسام که تا پایان آذر اولین خرید خود را انجام داده بودند جوایزشان را دریافت می‌کنند

به گزارش اخبار رسمی از وب‌سایت خرید و فروش آنلاین« ایسام»، این وب‌سایت در 5سال گذشته، توانسته نام بزرگترین بازار خرید و فروش آنلاین را به خود اختصاص داده و روزانه صدها هزار نفر از کاربران اینترنتی با مراجعه به این سایت  کالاهای مورد نیاز خود را تامین می‌کنند.

اگرچه خرید و فروش اینترنتی سال‌هاست در ایران رواج یافته و ایرانیان نیز این فرهنگ جدید را شناخته و به آن باور قوی پیدا کرده‌اند، اما جای وب‌سایت‌هایی همچون «ایسام» تا قبل از تولد این سایت همواره خالی بوده است.

خریدار و فروشنده در این وب‌سایت نه تنها یکدیگر را نمی بینند بلکه حتی کوچکترین تماس تلفنی را نیز با یکدیگر برقرار نمی‌کنند؛ بلکه خریداران به سراغ این وب‌سایت رفته و کالای مورد نظر خود را انتخاب و خریداری می‌کنند.

بر اساس این گزارش، دراین پروسه کالا توسط پست برای خریدار به هر گوشه از ایران ارسال شده و خریدار آن را دریافت می‌کند و اما پس از آن خریدار کالا پس از دریافت، به این وب‌سایت می‌رود و در صورتی که کالا با تمام آنچه او دیده بود مطابقت داشت، آن را تایید می‌کند که تنها در این حالت است که پول فروشنده آزاد می‌شود و می‌تواند پول کالای فروخته شده را دریافت کند.

در این میان افراد بسیاری هستند که به دلایل مختلف نظیر مشغله بالای کاری، نیاز به احساس امنیت برای خرید و فروش اجناس، نداشتن زمان و توان کافی برای مذاکرات متعدد با معامله گران و بسیاری مزایای دیگر ایسام را محیطی امن و سودمند یافته‌اند.

اما این وب‌سایت، برگ برنده‌ای است برای فروشندگانی که همگام با سرعت بی‌بدیل تکنولوژی در دنیای امروز در حرکت‌اند و آنها تنها به این دلیل که رابطه خوبی با فضای اینترنت برقرار کرده و شانس خود را در این فضا امتحان کرده‌اند کالاهای خود را در فروشگاهی به نمایش می‌گذارند که صدها هزار بازدیدکننده دارد و این چیزی است که برای فروشندگان سنتی هرگز محقق نخواهد شد.

وب سایت خرید و فروش ایسام، امسال نیز برای شناساندن این بازار به علاقمندان برنامه‌ای ترتیب داد و افراد بسیاری را از طریق این مسابقه درگیر این سایت کرد.

گفتنی است همانطور که پیش از این خبر رسانی شده بود، این رویداد به مناسبت پنجمین سالگرد تاسیس برگزار شد و کاربرانی که برای اولین بار در این سایت اقدام به خرید یا فروش کرده بودند تا پایان آذر ماه در این رویداد فرصت مشارکت داشتند .

لازم به ذکر است که با اتمام زمان مسابقه، جوایز نیز در هفته جاری به برندگان اهدا خواهد شد و خبرهای بعدی به اطلاع مخاطبان خواهد رسید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایسام

شرکت توسعه فناوری اطلاعات سیستم های تجارت ویرا سام با مسئولیت محدود در سال 1387 با نام تجاری ایسام نزد مرجع ثبت شرکتها به ثبت رسیده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]