اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394120553582535

برترین سایت فروش اینترنتی ایرانی در گروه بازار اینترنتی معرفی شد

کد: 1394120553582535

https://goo.gl/qkarUR

، تهران , (اخبار رسمی): در مراسم اختتامیه هشتمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران و در راستای تقدیر از سایت‌‏های نوآور در حوزه کسب‌وکارهای اینترنتی، سایت ایسام به عنوان برترین سایت فروش اینترنتی در گروه بازار اینترنتی (Marketplace) از نگاه داوران جایزه گرفت.

وب سایت ایسام انتخاب اول داوران جشنواره وب ایران

ایسام تنها سایتی است که علاوه بر امکان خرید و فروش کالا، مجوز برگزاری مزایدات آنلاین را نیز دارد

در مراسم اختتامیه هشتمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران که سوم اسفندماه سال‌جاری در سالن همایش‌های کتابخانه ملی ایران برگزار شد، سایت ایسام به عنوان برترین سایت فروش اینترنتی در گروه بازار اینترنتی (Marketplace) از نگاه داوران جایزه گرفت. این جشنواره به همت انجمن صنفی و کنسرسیوم کسب‌وکار اینترنتی و با همکاری سازمان‌‏ها و مراکز دولتی و خصوصی برگزار شد.

در هشتمین جشنواره وب ایران، سعید رحمانی، مدیرعامل شرکت سراوا پارس ضمن اشاره به اهمیت پلتفرم‌های آنلاین در حوزه‌های مختلف، به مجتمع تجاری پایتخت اشاره کرد و گفت: «فروشندگان پایتخت چرا نباید از سایت ایسام برای فروش محصولات خود استفاده کنند تا فروش خود را بالا ببرند.»

در این رابطه، سام مدن‌پور، مدیرعامل ایسام در حاشیه جشنواره گفت: «ایسام با بیش از 150 هزار کالا، بزرگ‌ترین سایت خرید و فروش اینترنتی در ایران است. ایسام تنها سایتی است که علاوه بر امکان خرید و فروش کالا، مجوز برگزاری مزایدات آنلاین را نیز دارد و همین امر سبب شده کاربران زیادی به آن جذب شوند. ابتکار جدید ما در ایسام، ایجاد سیستم خرید و فروش کالای مجازی است تا کاربران بتوانند اکانت بازی، فایل، کتاب الکترونیکی و ... را خرید و فروش کنند.»

مدن‌پور در ادامه با بیان اینکه دلیل اعتماد خریداران به سایت ایسام فرآیندهای حمایتی از کاربران است، اعلام کرد: «ما تنها سایتی هستیم که پس از دریافت و تایید کالا توسط خریدار، وجه کالا را به فروشنده پرداخت می‏ کنیم.»

جشنواره وب ایران در سال 1387 برای اولین بار در ایران برگزار شد. این جشنواره هرساله از میان سایت‏‌های فعال در تمامی حوزه‌های وب و در گروه‏‌های مختلف یک سایت را به عنوان سایت برتر سال معرفی می‏ کند و همچنین افراد فعال در حوزه‌های مختلف، با تشکیل پنل‌های تخصصی اطلاعات ارزشمندی را به حاضرین انتقال می‌‏دهند.

در جشنواره امسال، برگزیدگان در گروه‌های مختلف معرفی شده و برندگان از نگاه داوران و آرای مردمی اعلام شدند و از آنها تقدیر به عمل آمد. در این جشنواره وب‏‌سایت‏‌هایی نظیر دیجی‌کالا، نت‌برگ، بانک سامان و ایسام به عنوان وب‌سایت برتر از نگاه داوران جایزه گرفتند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت ایسام به آدرس http://esam.ir مراجعه کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایسام

شرکت توسعه فناوری اطلاعات سیستم های تجارت ویرا سام با مسئولیت محدود در سال 1387 با نام تجاری ایسام نزد مرجع ثبت شرکتها به ثبت رسیده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]