اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950917196890021

توقیف مواد غذایی غیراستاندارد دراستان تهران

کد: 13950917196890021

https://goo.gl/txJKnm

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرکل استاندارد استان تهران از توقیف انواع مواد غذایی غیر استاندارددر استان تهران خبر داد.

توقیف مواد غذایی غیراستاندارد دراستان تهران

به گزارش اخبار رسمی به نقل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان تهران، مسلم بیات در بازرسی از واحدهای صنفی و تولیدی از توقیف انواع مواد غذایی غیراستاندارد  شامل خرما، فراورده یخی، نان جو، دوغ، ماست، کیک و پروتئین گیاهی سویا، در بازرسی از واحدهای صنفی و تولید مواد غذایی، در استان تهران و در ماه گذشته خبر داد.
 در تشریح جزئیات این خبر گفت: بازرسان استاندارد در جریان بازرسی از واحدهای صنفی و در قالب طرح اجرای هماهنگ استاندارد (طاها )، خرما با نام‌های تجارتی زرین بم، مضافتی بم و نگین بم، به علت نداشتن مجوز استاندارد، توقیف کردند.
بازرسان استاندارد همچنین در جریان بازرسی از واحدهای تولیدی در صنعت غذایی، در ماه گذشته، نان جو با نام تجارتی فورنی، فراورده یخی با نام تجارتی نوبهار، دوغ و ماست با نام تجارتی طراوت، پروتئین گیاهی سویا با نام تجارتی پام سوی، را به علت جعل نشان استاندارد، و کیک زربان فام را بعلت تولید بدون مجوز استاندارد، توقیف کردند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

استاندارد و تحقیقات صننعتی استان تهران

ایده اولین تشکیلات موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران با تصویت قانون اوزان و مقیاس ها در سال 1304 خورشیدی مطرح شد و در سال 1339 به لحاظ ضرورت تعیین ویژگی ها و نظارت بر کیفیت کالاهای صادارتی و وارداتی با تصویب قانون تاسیس موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی کار خود را د رچارچوب اهداف و مسئولیت های تعیین شده آغاز کرد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]