اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950917197106602

مشاوره و رفع اشکال آنلاین در کافه تدریس

کد: 13950917197106602

https://goo.gl/axYO1z

، تهران , (اخبار رسمی): کافه تدریس امکان ارتباط با اساتید و معلمانی خوب و کارآمد برای مشاوره، تدریس خصوصی و رفع اشکالات را به صورت آنلاین و در بستر اینترنت فراهم کرده است.

کافه تدریس، مشاوره و تدریس خصوصی آنلاین

اگر به دنبال یادگیری هستید، کافه تدریس استفاده از یک فرد با تجربه در آن موضوع را به شما پیشنهاد می‌کند.

به گزارش اخبار رسمی به نقل از کافه تدریس، سامانه مشاوره و تدریس خصوصی آنلاین، امکان عضویت را برای افرادی که مهارت خاص در تدریس و رفع اشکال در موضوعی را دارند فراهم ساخته تا دانش پژوهان در زمینه‌ مشاوره و یا تدریس خصوصی بتوانند از این افراد متخصص کمک بگیرند.

نکته جذاب این وب‌سایت، آنلاینی کلاس‌هاست و شما می‌توانید بعد از جستجوی موضوع، استاد مدنظر خود را برگزینید و به صورت رایگان با استاد منتخب خودتان با امکان چت کردن در ارتباط باشید و مشکلات خود را بیان کنید.

بر اساس این گزارش، از دیگر امکانات این وب‌سایت می توان به پخش همزمان صدا و تصویر، تخته‌مجازی، به اشتراک گذاشتن فایل یا صفحه دسکتاپ اشاره داشت که تمامی اینها باعث افزایش بعد کیفی کلاس‌ها شده تا دانش‌پژوهان و اساتید ترغیب به تدریس و یادگیری از داخل خانه شوند.

کافه تدریس، با هدف دسترسی تمامی دانش‌پژوهان به اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های برتر کشور و همچنین راحتی در رفع اشکال سریع، ایجاد امکان تدریس اساتید به دانش پژوهان خارج از کشور با به وجود آوردن سرویسی آنلاین و دسترسی به بهترین کیفیت علمی را برای تمامی دانش‌پژوهان فارسی‌زبان سراسر دنیا فراهم کرده است.

این وب‌سایت آموزشی به دنبال ایجاد شبکه‌ای از دانشجویان دانشگاه‌های برتر و باتجربه‌های بازار کار بوده تا محیطی را فراهم کند که دانش‌پژوهان بتوانند به راحت‌ترین شکل ممکن از آن‌ها بهترین استفاده را ببرند و از لذت یادگیری بهره‌مند شوند.

اگر به دنبال یادگیری موضوعی هستید، کافه تدریس استفاده از یک فرد با تجربه در آن موضوع را به شما پیشنهاد می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کافه تدریس

کافه تدریس، سرویسی برای تدریس، مشاوره و رفع اشکال آنلاین است که در آن اساتیدی که حداقل در یک درس یا مهارتی تبحر دارند، بعنوان استاد عضو می­‌شوند و دانش‌پژوهان می­‌توانند در زمینه­‌ی مشاوره­‌ای یا تدریس خصوصی، به صورت آنلاین از آن‌ها درخواست کمک کنند و در کلاس مجازی، تدریس خصوصی داشته باشند. در واقع برای یادگیری، کافه تدریس افراد متخصص در آن زمینه را به دانش­‌پژوهان پیشنهاد می­‌کند، به این شکل که دانش­‌پژو­هان می­‌توانند در هر زمان و مکان با آن­ها در ارتباط باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش