اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950918197355585

بازگشت هیجان به لیگ برتر بانوان از 25 آذرماه

تعطیلی لیگ برتر بانوان معلق شد

کد: 13950918197355585

https://goo.gl/f1YLqR

، تهران , (اخبار رسمی): سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه اعلام کرد به دلیل به تعویق افتادن مسابقات والیبال انتخابی جهان در آسیای مرکزی، تعطیلی لیگ برتر بانوان معلق شد و این رقابت ها از 25 آذرماه پیگیری می شود.

تعطیلی لیگ برتر بانوان معلق شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال بانوان انتخابی قاره آسیا در دو مرحله برگزار می شود که در مرحله نخست، رقابت ها در پنج گروه پیگیری می شود و تیم های قهرمان این پنج گروه به همراه پنج تیم برتر قاره آسیا در مرحله نهایی در دو گروه به مصاف یکدیگر می روند.

در مرحله نخست و در گروه آسیای مرکزی قرار بود چهار تیم مالدیو، ایران، هند و بنگلادش به میزبانی هند از 26 آذرماه به مصاف یکدیگر بروند تا قهرمان این رقابت ها به مرحله دوم رقابت های انتخابی آسیا صعود کند.
فدراسیون جهانی والیبال به دلیل اختلافات داخلی فدراسیون والیبال هند، این کشور را از میزبانی رویدادهای بین المللی محروم کرد و در جلسه هیات رئیسه خود که هم اکنون در سوئیس در حال برگزاری است، زمان برگزاری این رقابت ها را به هفته نخست بهمن ماه در کشوری دیگری که به زودی تعیین خواهد شد، موکول کرد.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال به توجه به شرایط پیش آمده در اطلاعیه ای خطاب به باشگاههاى لیگ برتر بانوان اعلام کرد که به دلیل به تاخیر افتادن مسابقات انتخابى قهرمانى جهان در منطقه أسیاى مرکزى، لیگ برتر بانوان از روز پنج شنبه 25 آذرماه دوباره آغاز می شود.
گفتنی است که لیگ برتر والیبال بانوان به دلیل دعوت 15 بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال بانوان بعد از هفته دوم تعطیل شده بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران

در پایان سال 1336 ، والیبال ایران دارای فدراسیون مستقل شد و امیر عباس امین به عنوان اولین رئیس فدراسیون والیبال کار خود را آغاز کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش