اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950919197536657

پلی که شما را به خریدهای اینترنتی وصل می کند

خرید از سایت eBay و ارسال به ایران

کد: 13950919197536657

https://goo.gl/I2OkQS

، (اخبار رسمی): خرید از سایت eBay در کنار خرید از آمازون همیشه یکی از اصلی ترین خدمات ایران دلیور بوده است.

خرید از سایت eBay و ارسال به ایران

خرید از eBay توسط ایران دلیور محدود به امریکا نیست و خرید از فروشگاه های eBay در انگلستان، آلمان، ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، هند، ژاپن و سایر کشورهایی که کمپانی eBay در آنها فعال است را هم دربرمی گیرد

به گزارش روابط عمومی ایران دلیور، خرید از eBay و نام این وب سایت بخاطر بنیان‌گذار ایرانی‌تبار آن برای ما ایرانیان بسیار آشناست. تنوع محصولات بسیار بالا با قیمت های رقابتی از فروشنده هایی در سرتاسر دنیا باعث شده تا بتوان اعلام کرد که این وب سایت بهترین مرجع برای خرید انواع کالا با حداقل قیمت میباشد.

خرید از سایت ای بی  بخاطر فروش محصولات دست دوم، تعمیری و از همه مهم تر فروش به واسطه برگزاری مزایده بسیار محبوب است. شرکت در مزایده این امکان را به شما خواهد داد تا کالای مورد نیاز خود را با قیمت پایین تر از معمول خریداری کنید.

ایران دلیور خرید از ایبی را برای محصولاتی مانند عینک، ساعت، لوازم جانبی، دوربین، کالاهای دیجیتال، کنسول های بازی و حتی کالاهای دسته دوم پیشنهاد میکند. فراموش نکنید برای دیدن آخرین تخفیفات فروش میتوانید از صفحه ویژه آن در سایت ایبی دیدن فرمایید.

خرید از eBay توسط ایران دلیور محدود به امریکا نیست و هموطنان عزیز میتوانند از فروشگاه های eBay در انگلستان، آلمان، ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، هند، ژاپن و سایر کشورهایی که کمپانی eBay در آنها فعال است اقدام به سفارش و خرید کالا کنند.

هموطنان عزیز برای خرید از آمازون میتوانند لینک کالای مورد نیاز خود را از طریق تالار گفتگو، تلگرام و یا ایمیل برای ما ارسال کنند، درخواست دوستان بررسی و برآورد هزینه خواهد شد و سپس در صورت تایید نسبت به خرید و ارسال آن اقدام می شود.

برای اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه سفارش اینجا کلیک کنید یا با همکاران ما تماس بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران دلیور

ایران دلیور جز اولین گروه از پایه گذاران سرویس های پرداخت آنلاین و خریدهای بین المللی در ایران است. شروع فعالیت اعضای گروه به صورت غیررسمی به قبل از سال 1382 برمیگردد و بعد از چند سال فعالیت، این گروه به صورت رسمی فعالیت خود را از سال 1388 و با هدف اصلی خرید انواع کالاها از وب سایت های فروش کالا در سرتاسر جهان و ارسال آن به ایران آغاز کرد، فعالیتی که تا به این لحظه ادامه دارد. هدف ما در این راه صرفه جویی در وقت مشتریان, کاهش هزینه ها و همچنین تهیه کلیه اقلامی است که تهیه آن در ایران به راحتی امکان پذیر نیست.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]