اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950928202436657

از سایت های ترکیه‌ای خرید کنید و در ایران دریافت کنید

شرایط ویژه، برای خرید عمده و جزیی از ترکیه

کد: 13950928202436657

https://goo.gl/blSQBJ

، (اخبار رسمی): یک مرکز ایرانی با حضور فعال و مستمر در کشور ترکیه امکان خرید انواع کالا بصورت آنلاین و غیر آنلاین و همچنین دریافت و ارسال سفارش‌ها به ایران را با شرایط خوبی فراهم آورد.

شرایط ویژه، برای خرید عمده و جزیی از ترکیه

در زمان خرید از ترکیه ، خرید از سایت های ترندیول، مارکوفونی، ال سی وایکیکی، کوتون، ماوی، انگلیش هوم، کالینز، تامی هیلفیگر، مادام کوکو، یو اس پولو، زارا، برشکا، پول اند بر و منگو بسیار محبوب است

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی گروه ایران دلیور، ترکیه نامی آشنا برای همه ایرانیان، به خصوص ادر زمان خرید است؛ چرا که تقریبا فروشنده ها در هر زمینه ای برای تبلیغ و فروش محصولات خود، از آن با عنوان “جنس ترک” و با کیفیت بالا یاد می‌کنند و دلیل این موضوع شناخت، اطلاع و اطمینان از کیفیت بالای محصولات ترکیه ای است.

بر اساس این گزارش، کیفیت بالای محصولات در کنار قیمت بسیار مناسب آنها در مقایسه با دیگر برند های جهانی باعث علاقه و محبوبیت محصولات ترک در سرتاسر دنیا شده است.

سرمایه گذاری ترکیه در بخش پوشاک به اندازه ای بوده که این کشور به یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان و عرضه کنندگان پارچه و پوشاک در سرتاسر دنیا تبدیل شده است.

بر اساس گزارش های رسمی، بیش از 9 میلیون نفر از جمعیت ترکیه در این زمینه مشغول به کار هستند و یا پیش بینی شده است میزان صادرات ترکیه در این بازار تا سال 2023 به بیش از 80 میلیارد دلار برسد.

با توجه به شرایط ویژه ترکیه و استقبال عمومی از موضوع خرید از ترکیه و وب سایت های آنلاین این کشور، سرویس و خدماتی ویژه در کشور ترکیه  فراهم شده است.
در این حوزه ، گروه ایران دلیور با حضور فعال و مستمر در کشور ترکیه امکان خرید انواع کالا بصورت آنلاین و غیر آنلاین و همچنین دریافت و ارسال سفارشات شما به ایران را با شرایط خوبی فراهم آورده است.

برای خرید از ترکیه تنها کافی است لیست کالا و محصولات مورد نیاز خود را از میان وب سایت های معرفی شده و پیشنهادی ایران دلیور یا هر وب سایت دیگری که تمایل به خرید از آنها دارید را انتخاب و از طریق تالار گفت‌وگو ارسال کنید.

درخواست شما در سریع ترین زمان ممکن توسط تیم خرید ایران دلیور بررسی و برآورد هزینه خواهد شد و در صورت توافق، به سرعت نسبت به خرید و ارسال آن اقدام می‌شود.

یکی از ویژگی های دیگر خرید از ترکیه جدا از کیفیت بالای محصولات و قیمت، هزینه بسیار مناسب تر پست در مقایسه با سایر کشورها است.

وجود چندین سرویس مختلف پستی با تعرفه‌های مناسب برای بسته های کوچک و حتی با وزن بالا باعث شده که حتی خرید عمده نیز بدون نگرانی از هزینه های بالای پست افزایش بسیار داشته باشد.

در زمان خرید از ترکیه ، خرید از سایت های ترندیول، مارکوفونی، ال سی وایکیکی، کوتون، ماوی، انگلیش هوم، کالینز، تامی هیلفیگر، مادام کوکو، یو اس پولو، زارا، برشکا، پول اند بر و منگو بسیار محبوب است.
برای خرید از ترکیه و آشنایی با سایت های پیشنهادی ایران دلیور لیست وب سایت های پیشنهادی ایران دلیور برای خرید آنلاین کالا را ببینید و اگر می خواهید بدانید چطور نسبت به خرید کالا یا دریافت خدمات اقدام کنید مطلب را مطالعه کنید اما پیش از همه شرایط و قوانین سفارش خرید کالا و خدمات از طریق ایران دلیور را بخوانید.

برای اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه سفارش تماس بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران دلیور

ایران دلیور جز اولین گروه از پایه گذاران سرویس های پرداخت آنلاین و خریدهای بین المللی در ایران است. شروع فعالیت اعضای گروه به صورت غیررسمی به قبل از سال 1382 برمیگردد و بعد از چند سال فعالیت، این گروه به صورت رسمی فعالیت خود را از سال 1388 و با هدف اصلی خرید انواع کالاها از وب سایت های فروش کالا در سرتاسر جهان و ارسال آن به ایران آغاز کرد، فعالیتی که تا به این لحظه ادامه دارد. هدف ما در این راه صرفه جویی در وقت مشتریان, کاهش هزینه ها و همچنین تهیه کلیه اقلامی است که تهیه آن در ایران به راحتی امکان پذیر نیست.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]