اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950920197686614

گام دیگر در راستای حضور آموزش محور در فصای آنلاین تبلیغات کشور

ایرانیان ماناتار سایت اینترنتی خود را ارتقا داد

کد: 13950920197686614

https://goo.gl/V04Dlr

، اصفهان , (اخبار رسمی): مدیرعامل ایرانیان ماناتار خبر از به روز رسانی سایت اینترنتی این مجموعه در راستای تقویت ارتباط دو طرفه شرکت با مشتریان و مخاطبان خود از 20 آذر 1395 داد.

نمایی از وبسایت جدید شرکت ایرانیان ماناتاز

به گزارش روابط عمومی ایرانیان ماناتار، وبسایت این شرکت فعال در صنعت هدایای تبلیغاتی از تاریخ 20 آذر 1395 بروز رسانی شده و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس www.manataz.com در دسترس مشتریان و علاقه مندان قرار گرفته است.
در بروزرسانی تازه وبسایت شرکت بخش های مطالب آموزشی و محصولات جدید به فهرست وبسایت اضافه و امکانات تازه وبسایت برای مخاطبان میسر شده است.
شهریار شادانمهر مدیرعامل ایرانیان ماناتار ضمن اعلام این خبر در جهت رفع خلاء موجود در ارتباط بین مجموعه و شرکت‌های علاقه‌مند به تبلیغات بهینه و موثر و ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت پس از این به روز رسانی ابراز امیدواری کرده و اظهار داشت: صنعت هدایای تبلیغاتی نیازمند رویکردی جدید و علمی بوده و تلاش ما نیز در مرحله اول ارتقاء دانش مخاطبان در این زمینه است.
وی همچنین همگامی مجموعه با علم روز را از مهمترین سیاست‌های شرکت برشمرد و افزود: پس این به روزرسانی به دنبال افزایش محتوای تولید شده به همراه عرضه خدمات و محصولات حرفه‌ای و به روز هستیم.
علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت ایرانیان ماناتار به نشانی www.manataz.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ماناتاز

شرکت ایرانیان ماناتاز مجموعه فعال در زمینه چاپ و تبلیغات است در همین راستا محصول و خدماتی را به مخاطبان خود ارایه می‌کند که عبارتند از خدمات که شامل طراحی موارد تبلیغاتی، چاپ ست اداری و تبلیغی، طراحی و اجرای وبسایت و همچنین محصولات که شامل هدایای تبلیغاتی و لوازم التحریر دانش آموزی است .ایده تاسیس این شرکت از آنجایی شکل گرفت که مشاهده شد بسیاری از سازمان‌های فعال در زمینه تامین محصولات تبلیغاتی پیرو منافع تجاری حاصل از واردات کالاها بوده است و نقش علم بازاریابی در آن‌ها اندک است. شرکت ماناتاز تصمیم گرفت که با توجه به تجربه و دانش موجود در زمینه بازارشناسی، بازاریابی و تبلیغاتی محصولات تبلیغاتی با دانش آمیخته و راهکارهای جامع و کاربردی به سازمان‌ها ارایه کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]