اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950920197726654

ویژه مربیان و بازیکنان فوتبال

اولین وبینار آموزشی فوتبال برگزار می‌شود

کد: 13950920197726654

https://goo.gl/X8KifP

، کرج , (اخبار رسمی): اولین وبینار آموزشی فوتبال توسط موسسه ستارگان اندیشه با سه مبحث آموزشی علم تمرین در فوتبال،مربیگری در فوتبال،حقوق ورزشی برای مربیان و بازیکنان با تدریس مدرسین برجسته فوتبال ایران در فضای مجازی برگزار می گردد در هر جایی از کره زمین که باشید می توانیداین برنامه را بصورت زنده و از طریق وب دنبال نمایید.

وبینار آموزشی یلدای فوتبالی

اولین وبینار آموزشی فوتبال در سه مبحث علم تمرین در فوتبال مدرن ، مربیگری در فوتبال مدرن ، حقوق ورزشی برای مربیان و بازیکنان برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی ستارگان اندیشه، موسسه فرهنگی ، ورزشی ستارگان اندیشه پس از سالها تجربه در ورزش پرطرفدار فوتبال ، در زمینه آموزش بازیکنان و مربیان فوتبال ، هم اکنون بر آن شده است که برای نخستین بار در ایران وبینار آموزشی فوتبال با سه مبحث : علم تمرین در فوتبال مدرن ، مربیگری در فوتبال مدرن ، حقوق ورزشی برای مربیان و بازیکنان را توسط مدرسین و اساتید برجسته و بنام کشور آقایان  : دکترنعیما خواجوی ( عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد) ، محمدرضا نظری پور ( مدرس و مربی رسمی فدراسیون فوتبال ایران ) ، عبدالرحمان شاه حسینی ( ریاست سابق کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران و عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی )برگزار نماید. این وبینار که متشکل از دو کلمه وب + سمینار می باشد، در فضای مجازی برگزار خواهد شد و علاقه مندان اعم از بازیکنان ، مربیان و دوستداران ورزش فوتبال می توانند درهرکجا از کره زمین که باشند، این برنامه را بصورت کاملا زنده و از طریق وب دنبال نمایند و پس از پایان وبینار نیز دی وی دی آن برای شرکت کنندگان ارسال می گردد.

موسسه ستارگان اندیشه ، با این حرکت آموزشی ، تمام مرزهای مکانی را شکسته و این امکان را برای تمام علاقه مندان ایجاد نموده است تا در هر مکانی که هستند از این دوره آموزشی بهره مند شوند.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این وبینار با یکی از شماره های 5657120-0912  و     33554579-026   تماس حاصل نمایند یا به لینک https://goo.gl/0dmf9E مراجعه نمایند.

بزودی شاهد اتفاقات ویژه ای در امرآموزش اصولی و علمی فوتبال برای مربیان و بازیکنان و علاقه مندان به این ورزش از طریق موسسه فرهنگی ، ورزشی ستارگان اندیشه خواهید بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ستارگان اندیشه

موسسه فرهنگی ، ورزشی ستارگان اندیشه عرضه کننده محصولات آموزشی و کمک آموزشی فوتبال ، فوتسال و فوتبال ساحلی در ایران و خاور میانه از دیدگاه اجتماعی، سایت فروشگاه اینترنتی ستارگان اندیشه امکان دسترسی یکسان مردم به محصولات و خدمات خود را در سرتاسر کشور و مناطق روستایی و دورافتاده به وجود آورده و به آنها در انتخاب درست‏‏ تر و آگاهانه‏ تر کمک می‏کند، در حالی که قیمت‏‏های یکسان نیز احساس خوشایند برابری در دریافت خدمات را برای هر مشتری در هر گوشه‏ ای از کشور افزایش می‏‏دهد. همچنین، با خرید آنلاین نیاز به سفرهای درون شهری کاهش می‏‏ یابد که از پیامدهای مثبت آن کاهش مصرف سوخت و جلوگیری از هدر رفتن انرژی، کاهش ترافیک، کاهش آلودگی صوتی، کاهش آلودگی هوا و به طور کلی محافظت بهتر از محیط زیست است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]