اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950921198605833

با سامانه رسیدگی به نظرات در محک آشنا شویم

کد: 13950921198605833

https://goo.gl/fdWjW4

، تهران , (اخبار رسمی): سامانه رسیدگی به نظرات در محک از اول دی ماه 1394 در بخش تضمین کیفیت با این هدف راه‌اندازی شد که محک بتواند ضمن پاسخگویی مستمر، در رسیدگی و ارائه پاسخ به ذیربطان با سرعت بیشتری عمل کند.

با سامانه رسیدگی به نظرات در محک آشنا شویم

به گزارش  اخبار رسمی به قنل از ورابط عمومی موسسه خیریه محک ،بخش تضمین کیفیت محک از سال 1388 آغاز به فعالیت کرده است و همواره با تکیه بر دو اصل شفافیت و پاسخگویی، برای بهبود مستمر ارائه خدمات سازمان و یکپارچه‌سازی سطح کیفی تمامی فعالیت‎ها در مؤسسه و بیمارستان محک می‌کوشد. در این راستا یکی از فعالیت‌های این بخش در 8 سال گذشته، انجام نظرسنجی داوطلبانه ماهانه از ذیربطان محک (خانواده کودکان مبتلا به سرطان، نیکوکاران، داوطلبان، شرکت‌های همکار و ...) بوده است که منجر به اقدامات اصلاحی در سازمان شده است. از ابتدای سال 95 تا پایان مهر ماه، مجموعاً 16792 نظرسنجی از طریق تماس تلفنی موفق صورت گرفته است و این تعداد در سال 94، 27863 و در سال 93 نیز 16299 مورد بوده است. به طور میانگین در سال 95، 2399، در سال 94، 2320، در سال 93، 1357 نظرسنجی ماهانه تلفنی انجام شده است.
 بخش دیگری از فـعالیت تـضمین کـیفیت محک پاسخگویی به پیشنهادات، انتقادات و سؤالاتی است که یاوران از طـریق ارتباط اینترنتی، تلفنی و حضوری در سامانه رسیدگی به نظرات ثبت می‌کنند. این واحد نظرات ثبت شده را برای پاسخگویی توسط واحدهای تخصصی به بخش‌های مربوطه ارجاع میدهد. مهمترین کارکرد این سامانه، تحلیل و جمع‌بندی بازخوردهای دریافت شده از ذیربطان به منظور اصلاح رویه‌ها و عملکرد سازمان و ارتقای سطح کیفی است.
در ادامه اطلاعات تکمیلی درباره این سامانه ارائه می‌شود.
 چگونه از سامانه رسیدگی به نظرات در محک استفاده کنم؟
شما میتوانید از طریق بخش «میخواهم با محک گفتگو کنم» در وبسایت رسمی محک، ارسال ایمیل، تماس تلفنی و مراجعه حضوری، هرگونه نظر و یا سؤال در رابطه با عملکرد سازمان را با ما مطرح کنید. بخش تضمین کیفیت محک تلاش میکند تا پاسخ شما را پس از 5 روز کاری از طریق سایت محک، ایمیل یا تلفن در اختیارتان قرار دهد.
 سامانه رسیدگی به نظرات در محک چگونه کار می‌کند؟
پس از ثبت بازخورد مطرح شده، بخش تضمین کیفیت این بازخوردها را به نقاط پاسخگویی در بخش‌های مرتبط ارسال می‌کند تا پاسخ به صورت شفاف و تخصصی برای ارائه آماده شود و سپس پاسخ دریافت شده به اطلاع شما می‌رسد.
 سامانه رسیدگی به نظرات در محک از نگاه آمار: 
از اول دی ماه 1394 تا سی‌ام مهر ماه 1395 مجموعاً 1052 نظر، پیشنهاد و سؤال در این سامانه ثبت شده است. در مجموع تاکنون 91.3 % از این موارد رسیدگی و پاسخ‌دهی شده‌اند و سایر موارد که نیازمند بررسی‌های طولانی‌تر بوده‌اند، در حال پیگیری می‌باشند. در نتیجه جمع‌بندی و تحلیل بازخوردها از ابتدای سال تا کنون، 8 مورد منجر به اصلاح و بهبود در رویه‌ها و فرآیندهای سازمان شده‌اند.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه خیریه محک

مؤسسه خیریه محک از سال 1370 با انگیزه والای کمک به همنوع فعالیت همه جـانبه خود را جهت حمایت از کودکان مبتلا بـه سرطان زیر 16 سال و خانواده‌های آنـان آغاز کرده است. در بیست و پنج سال فعـالیت، محک بـا اتکا به کمک‌های انسان‌دوستانه مردم نیک‌اندیش سرزمین‌مان تاکنون توانسته بیش از 23 هزار کودک مبتلا به سرطان را تحت حمایت همه جانبه قرار دهد.محک تا پایان سال 93 بیش از 23000 کودک مبتلا به سرطان را تحت حمایت همه جانبه قرار داده است. دریافت مقام مشورتی از شورای اقتصادی، اجتماعی سازمان ملل متحد(ECOSOC)، عضویت در سازمان های معتبر بین المللی مرتبط با سرطان کودکان، احداث تنها بیمارستان فوق تخصصی سرطان کودکان در خاورمیانه با زیر بنای 18000 متر مربع و امکانات کامل کلینیکی و پاراکلینیکی در سال 1386، دریافت تندیس نقره‌ای کیفیت (GIC) از مؤسسه بین المللی استاندارد “جی.آی.سی ، اخذ استاندارد NGO Benchmarking از شرکت SGS به عنوان اولین سازمان غیردولتی درمنطقه خاورمیانه، دریافت نشان طلای انجمن بین‌المللی مدیریت پروژه (IPMA)، انجام پروژه‌های تحقیقاتی-کاربردی با همکاری معتبرترین مؤسسات تحقیقات داخلی و خارجی نشان دهنده فعالیت مؤثر این مؤسسه خیریه در سطوح پیشرفته ملی و بین‌المللی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]