اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950921199036261

بزرگداشت روز حسابدار در دانشگاه علامه طباطبایی

کد: 13950921199036261

https://goo.gl/mtWfxq

، تهران , (اخبار رسمی): به همت انجمن علمی دانشجویی دانشگاه علامه و شرکت نرم افزاری محک در تاریخ 20 آذر ماه 1395 در آمفی تئاتر دانشکده حسابداری و مدیریت دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد که در این همایش از اساتید و اعضای هیئت علمی تقدیر و تشکر شد.

مهندس فرهاد فرهوش مدیرعامل شرکت محک در کنار دکتر باباجانی مدیرگروه حسابداری دانشگاه علامه طباطبایی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبایی، به مناسبت روز و هفته حسابدار و باهدف بزرگداشت حرفه حسابداری و حسابرسی و تجلیل و قدردانی از حسابداران و حسابرسان با حمایت شرکت نرم افزار حسابداری محک در تاریخ 20آذر ماه 1395 در دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد.

مطهره شاکری دبیر انجمن علمی دانشجویی حسابداری دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره به اینکه برای اولین بار است که یک شرکت خصوصی از این همایش حمایت کرده است از  فرهوش مدیرعامل محترم شرکت محک بابت حمایت و همچنین حضورشان در این همایش تقدیر و تشکر کردند.

فرهوش در خصوص حمایت از جوانان و بازار کار حسابداری در ایران گفت: طرح باشگاه حسابداران محک جهت عضویت حسابداران و دانشجویان حسابداری مطرح شد و در باشگاه حسابداران سعی خواهد شد تا بین صاحبان شرکت ها و حسابداران جویای کار ارتباط برقرار شود تا هم نیاز شرکت ها به استخدام نیروی متخصص برطرف شود و هم نیاز جامعه تحصیل کرده به شغل و درآمد مناسب برطرف شود.

در ادامه  باقری در مورد جایگاه حسابداری و موقعیت های شغلی موجود در این رشته صحبت کرد اما در این گفتگو که به شکل مناظره برگزار شد دانشجویان نیز مشارکت کرده و سوالات و نظرات خود را مطرح می کردند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نرم افزار حسابداری محک

شــرکت نرم افزار حسابداری محک با بیش از یک دهه سابقه در حوزه تولید و پشتیبانی انواع نرم افزار حسابداری ، مالی و مدیریتی همواره تلاش نموده تا با استفاده از بهترین و درعین‌حال، قابل‌اطمینان‌ترین تکنولوژی‌های روز، محصولات ساده و نوآورانه ای را به خصوص در حوزه هــای حسابداری فروشگاهی ، حسابداری شرکتی ،حسابداری تولیدی و حسابداری شخصی برای ساده‌تر، دقیق‌تر و سریع‌تـر شدن امور مـالی و مدـیریتـی کـسب‌وکـارهـا و اشـخاص سرتاسر کره زمین تولید نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]