اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950922199326665

چرا در ماشین های مدرن از کمربند قرمز استفاده شده است

کمربند قرمز، مد یا ایمنی!

کد: 13950922199326665

https://goo.gl/9iNIMY

، تهران , (اخبار رسمی): یک کمربند ساده قرمز، شاید ساده از کنار این موضوع عبور کنید ، ولی چند دقیقه از وقت خود را صرف خواندن این مطلب کنید تا از علم روز دنیا با خبر شوید.

کمربند قرمز ، مد یا ایمنی؟!

به گزارش اخبار رسمی به نقل از برندکده، کمربند یک وسیله ایمنی کنش‌گیر در وسایل نقلیه است. این وسیله به‌ منظور حفظ ایمنی سرنشین خودرو در برابر جنبش‌های آسیب‌آور که ممکن است در اثر تصادف و یا توقف ناگهانی بوجود آید، طراحی شده‌ است.

امروز در اکثر خودروهای لوکس دنیا ، استفاده از کمربند قرمز یک رسم جدید شده و هر شرکت برای اینکه خودرو های خود را لوکس جلوه دهد از این نوع کمربند استفاده می کند ، اما تابحال این سوال پیش آمده که دلیل استفاده یا بنیان گذار این قضیه کیست ؟ آیا این یک مد است یا جنبه ایمنی دارد؟

کمربند قرمز به عنوان یک آپشن استاندارد در کشور آمریکا به خودروسازان پیشنهاد شد تا پلیس راهنمایی رانندگی به اشتباه خودرو را برای نبستن کمربند راننده و سرنشینان جریمه نکند و بتواند به صورت واضح کمربند بسته را ببیند. اما این آپشن به عنوان یک طراحی لوکس به بازار معرفی شده است.

در خودروهای مرسدس بنز این آپشن فقط در طراحی کیت AMG+ عرضه می‌شود و در صورتی که خودروی مرسدس بنز شامل تودوزی قرمز، رینگ مشکی یا صندلی چرم و جیر نباشد کمربند قرمز آن خودرو فابریک نیست و غیر فابریک نصب شده البته لازم به ذکر است که کمربند قرمز قابل نصب بر روی تمام خودروهاست.

اما، این حرکت که در حال حاضر توسط شرکت هایی همچون بنز یا پورشه به صورت جدی پیگیری می شود، علاوه بر جنبه زیبایی می خواهد تا با تشویق شما را راغب به استفاده از کمربند و داشتن امنیت جانی کند .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

برندکده

امروزه با گسترش فناوری های الکترونیکی و اینترنتی، لزوم استفاده از کالاهای دیجیتالی را نسبت به گذشته دوچندان کرده است. از طرفی به علت وجود تنوع در این کالاها و وجود برندها، کیفیت ها و قیمت­های مختلف انتخاب و خرید اینگونه اقلام را مشکل کرده است. یکی از راه های انتخاب سریع و بهتر برای دستیابی به خواسته هایی از این قبیل، بهره گیری از توانایی خرید اینترنتی است. برندکده بستر خرید اینترنتی کالاهای برند را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | شهر و جامعه