اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950922199526669

برای مقابله با باج گیرهای اینترنتی صورت گرفت

رونمایی از ضدباج‌گیر پادویش و کمپین "باج‌ بی ‌باج"

کد: 13950922199526669

https://goo.gl/7lWYYM

، تهران , (اخبار رسمی): پس از حدود یک سال از عرضه محصول جدید تیم امنیتی پادویش و با توجه به رضایت کاربران از این محصول، محصولی جدید با نام ضد باج گیر پادویش یا Padvish AntiCrypto به صورت رسمی معرفی و رونمایی شد.

رونمایی از ضدباج‌گیر پادویش و کمپین "باج‌ بی ‌باج"

ضدباج‌گیر پادویش در تاریخ 15 آذر 1395 به صورت رسمی رونمایی شد

به گزارش روابط عمومی پادویش،  اما دلیل اصلی ساخت این محصول چیست؟

طی سال های اخیر، بدافزارهای باج گیر روز به روز درحال پیشرفت بوده و همچنان رو به افزایش است. این بدافزارها اطلاعات قربانی را می‌گیرند و رمزگذاری می‌کنند و برای پس دادن اطلاعات آن‌ها، درخواست مقادیر زیادی پول می‌کنند. تیم امنیتی پادویش نیز با توجه به افزایش این نوع از بدافزارها و تمرکز آن‌ها روی کاربران سازمانی و مدیران، نیاز به چنین ابزاری را احساس کرده و برای اولین بار در دنیا، دست به ساخت محصولی با  قابلیت‌های منحصر به فرد زده است.

ضدباج‌گیر پادویش در تاریخ 15 آذر 1395 با حضور عباس حسینی مدیر عامل شرکت امن‌پرداز و دیگر مدیران این مجموعه و همچنین اصحاب رسانه در حوزه IT در شرکت امن‌پرداز به صورت رسمی رونمایی شد.

همچنین تیم امنیتی پادویش کمپینی برای این محصول تحت عنوان "کمپین باج بی باج!" راه اندازی کرده اند که تمام کاربران می‌توانند با ورود به این کمپین، اطلاعات کامل‌تری از باج‌گیرها و ضدباج‌گیر پادویش کسب کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پادویش

شرکت نرم‌افزاری امن پرداز در سال 1383 و در محیطی دانشگاهی فعالیت خود را آغاز نموده است. مهمترین اهداف موسسین آن دست‌یابی به دانش تولید محصولات روز جهانی در صنعت فناوری اطلاعات و ایجاد برند معتبر در سطح جهانی می‌باشد. ما بر این باوریم که نرم‌افزار در جهان امروز یک نیاز روز افزون است و امنیت آن یک امر اجتناب ناپذیر، لذا تصمیم به ساخت نرم افزارهایی گرفتیم که امنیت را در حوزه‌ی فناوری اطلاعات و در فضای مجازی برقرار نماید. در این مدت توانستیم در سه بخش فعالیت‌هایمان را گسترش دهیم: 1 - توسعه‌ی نرم افزار 2 - ارائه‌ی خدمات امنیت اطلاعات 3 - مشاوره تحقیق و توسعه همواره بخش عمده‌ای از فعالیت‌های این شرکت بوده و درصد قابل توجهی از سود سالانه را صرف این امر می‌نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]