اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950925201305833

کودکان محک و دیدار با یک آتش‌نشان

کد: 13950925201305833

https://goo.gl/ip9J2x

، تهران , (اخبار رسمی): کودکان محک با یک آتش‌نشان و نحوه کار او آشنا شدند.

کودکان محک و دیدار با یک آتش‌نشان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی موسسه خیریه محک ،بخش خدمات حمایتی محک که در تمامی مراحل درمان سرطان همراه کودکان هستند، با نیازسنجی از شرایط آنها می‌کوشند تا برای آنها روزهایی پر از امید برای مبارزه با بیماری فراهم سازند. از آنجا که قهرمانان کوچک محک از دیدن آتش‌نشانان با لباس و تجهیزات حرفه‌ای شاد و هیجان زده می‌شوند، مددکاران فرصت حضور یک آتش‌نشان را در بیمارستان به وجود آوردند تا خاطره‌ای به یاد ماندنی و سرشار از احساس قهرمانی برای فرزندان رقم زنند.
یکی از روزهای پاییز 1395 که کودکان برای سرگرمی به اتاق بازی آمده بودند، آتش‌نشان جوانی را دیدند که با لباس آتش‌نشانی به دیدارشان آمده بود. آنها که از این اتفاق بسیار خوشحال بودند، کلاه بزرگ آتش‌نشان را بر سرشان گذاشتند و برای ساعتی نقش یک نجات‌دهنده را بازی کردند. یکی از کودکان، ماشین اسباب‌بازی‌اش را آورد و با قهرمان خود، صحنه یک حادثه را بازسازی کرد و حسابی سرگرم شد. آتش‌نشان به تک‌تک اتاق‌های بیمارستان و اقامتگاه رفت و درباره وظایف‌اش به کودکان توضیح داد.
 25 سال است که همواره از همراهی شما یاوران در حرفه‌های مختلف اجتماعی بهره‌مند بوده‌ایم تا فرزندان‌مان فرآیند درمان را شادمانه و با در اختیار داشتن شایسته‌ترین خدمات درمانی و رفاهی طی کنند.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه خیریه محک

مؤسسه خیریه محک از سال 1370 با انگیزه والای کمک به همنوع فعالیت همه جـانبه خود را جهت حمایت از کودکان مبتلا بـه سرطان زیر 16 سال و خانواده‌های آنـان آغاز کرده است. در بیست و پنج سال فعـالیت، محک بـا اتکا به کمک‌های انسان‌دوستانه مردم نیک‌اندیش سرزمین‌مان تاکنون توانسته بیش از 23 هزار کودک مبتلا به سرطان را تحت حمایت همه جانبه قرار دهد.محک تا پایان سال 93 بیش از 23000 کودک مبتلا به سرطان را تحت حمایت همه جانبه قرار داده است. دریافت مقام مشورتی از شورای اقتصادی، اجتماعی سازمان ملل متحد(ECOSOC)، عضویت در سازمان های معتبر بین المللی مرتبط با سرطان کودکان، احداث تنها بیمارستان فوق تخصصی سرطان کودکان در خاورمیانه با زیر بنای 18000 متر مربع و امکانات کامل کلینیکی و پاراکلینیکی در سال 1386، دریافت تندیس نقره‌ای کیفیت (GIC) از مؤسسه بین المللی استاندارد “جی.آی.سی ، اخذ استاندارد NGO Benchmarking از شرکت SGS به عنوان اولین سازمان غیردولتی درمنطقه خاورمیانه، دریافت نشان طلای انجمن بین‌المللی مدیریت پروژه (IPMA)، انجام پروژه‌های تحقیقاتی-کاربردی با همکاری معتبرترین مؤسسات تحقیقات داخلی و خارجی نشان دهنده فعالیت مؤثر این مؤسسه خیریه در سطوح پیشرفته ملی و بین‌المللی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | شهر و جامعه