اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950928201906638

رایزن سامانه گستر در دی ماه امسال برگزار می کند

برگزاری دومین تور جامع ITIL Expert بصورت فشرده

کد: 13950928201906638

https://goo.gl/i1ktn0

، تهران , (اخبار رسمی): رایزن سامانه گستر برای دومین بار و پس از برگزاری مستمر دوره های متنوع مرتبط با چارچوب ITIL طی 10 سال گذشته، در دی ماه امسال اقدام به برگزاری تور جامع ITIL Expert بصورت فشرده خواهد کرد. این تور جامع مشتمل بر 6 دوره و 10 روز آموزشی برنامه ریزی شده است که طی سه هفته برگزار می شود.

برگزاری دومین تور جامع ITIL Expert بصورت فشرده در دیماه، همراه با تخفیف ویژه

این تور دربرگیرنده مجموعه ای از کاربردی ترین دوره های آموزشی (6 دوره) مناسب برای مدیران و مشاوران فناوری اطلاعات است. شرکت کنندگان در این دوره میتوانند در آزمونهای بین المللی مربوطه نیز شرکت کنند

به گزارش روابط عمومی رایزن سامانه گستر، چارچوب ITIL به عنوان جامع ترین و بالغ ترین چارچوب در حوزه مدیریت خدمات فناوری اطلاعات شناخته شده است. این چارچوب با رویکردی فرآیندی، خدمات فناوری اطلاعات را از تمام ابعاد مورد توجه قرار داده و در چرخه عمر خدمات، از همان ابتدا توجه به زیرساخت­ ها، طراحی، ارائه و جاری­ سازی آنها را مورد توجه قرار داده است؛ همچنین توجه به بهبود مستمر خدمات را در سراسر این چرخه به عنوان امری حیاتی تلقی کرده است.

دوره های آموزشی مرتبط با چارچوب ITIL به سه سطح و 12 عنوان دوره آموزشی تقسیم بندی شده اند. عناوین این سه سطح عبارتند از: ITIL Foundation (مقدماتی)،  ITIL Intermediate (میانی) و ITIL Expert (پیشرفته)؛

توجه داشته باشید که با توجه به استقبال زیاد از این دوره و فاصله زمانی طولانی بین برگزاری آن با دوره های قبلی و بعدی، تکمیل ظرفیت این دوره در مدتی کوتاه متصور است. لذا در صورت تمایل به حضور در این دوره حتما در اولین فرصت نسبت به قطعی کردن ثبت نام خود اقدام کنید. لازم به ذکر است به منظور رفاه حال دانش پژوهانی که زودتر ثبت نام خود را نهایی کنند تخفیف ویژه ای تا پایان آذرماه در نظر گرفته شده است.

این تور دربرگیرنده مجموعه ای از کاربردی ترین دوره های آموزشی (6 دوره) مناسب برای مدیران و مشاوران فناوری اطلاعات است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام، در کنار تماس با شماره تلفن های 88508084-5 می توانید به برگه اختصاصی این دوره برروی وب سایت نیز مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رایزن سامانه گستر

این شرکت در طول فعالیت خود در زمینه های آموزش، مشاوره، پیاده سازی و ابزارهای مرتبط با حوزه های مدیریت فناوری اطلاعات به خدمت رسانی مشغول بوده است. واحدهای آموزش و مشاوره این شرکت هر یک توانسته اند تا امروز به طیف گسترده ای از مشتریانِ متنوع به ارائه خدمت بپردازند. مشتریان شرکت مشاوره مدیریت رایزن سامانه گستر را سازمانها، موسسات و شرکتهای دولتی و خصوصی تشکیل داده که هر کدام متناسب با نیاز خود از خدمات این مجموعه بهره برده اند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]