اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950928202246658

جشنواره تخفیف زمستانه سماتک تا 2 دی ماه ادامه دارد

15درصد تخفیف ویژه آموزش شبکه، برنامه نویسی و IT

کد: 13950928202246658

https://goo.gl/dVWDn0

، تهران , (اخبار رسمی): تخفیف زمستانه آموزش شبکه، برنامه نویسی و IT، سماتک از 24 آذرماه آغاز و تا دوم دی‌ماه ادامه خواهد داشت.

جشنواره تخفیف زمستانه سماتک

به گزارش اخبار رسمی به نقل از سماتک، علاقه‌مندان به ثبت نام در این دوره ها می‌توانند با مراجعه به صفحه ثبت‌نام آنلاین وب‌سایت سماتک و استفاده از کد تخفیف «winter » با 15درصد تخفیف ثبت نام کنند.

فریبا مهدیون مدیرعامل شرکت سماتک، مشتری مداری را هدف اصلی برگزاری تخفیف زمستانه عنوان و گفت: همواره به‌دلیل مناسبت‌های مختلف با برپایی چنین کمپین هایی فرصتی فراهم می‌شود تا تمام اقشار بتوانند از دانش و مهارت های به‌روز IT استفاده کنند. 

وی همچنین توجه به نیازهای مشتریان و تمرکز برروی کیفیت و اثربخشی دوره‌های آموزشی را از اهداف برشمرد و ابراز امیدواری کرد تا برگزاری دوره های آموزشی تخصصی IT بتواند فاصله بین دانشگاه و بازار کار را به حداقل برساند.

اطلاعات بشتر برای نحوه ثبت نام و استفاده از کد تخفیف بر روی وب‌سایت سماتک در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته  و همچنین شماره تلفن 02188738394 پاسخگوی سوالات شماست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سماتک

سماتک، مرکز آموزش های تخصصی IT از سال 1378 با اهداف افزایش دانش و مهارت فعالان حوزه IT کار خود را آغاز کرده است. دوره های آموزشی سماتک در سه دسته برنامه نویسی و نرم افزار، مهندسی شبکه و امنیت و همچنین مدیریت IT تدوین و اجرا می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]