اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950929202695394

نماینده شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی:

اعلام آمادگی شاهین شهری ها برای تعامل با بانک شهر

کد: 13950929202695394

https://goo.gl/tMbI23

، تهران , (اخبار رسمی): عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از اعلام آمادگی مدیران شهری شاهین شهر برای تعامل با بانک شهر خبر داد.

اعلام آمادگی شاهین شهری ها برای تعامل با بانک شهر

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، حسین علی حاجی دلیگانی، حضور محیطی و دامنه تبلیغات بانک شهر در شهر شاهین شهر و استان اصفهان را بسیار خوب و موثر ارزیابی کرد و گفت: بانک شهر توانسته در مدت زمان اندکی از زمان تاسیس، به خوبی فعالیت‌های بانکی خود را به مردم معرفی کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که حضور بانک شهر در شهرها و استان اصفهان مشهود و قابل قدردانی است، تصریح کرد: در کنار تبلیغات محیطی، شعب مستقر در سطح شهرها نیز توانسته اند به خوبی اقدام به جذب مشتری کنند.
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس دهم خاطر نشان کرد: آنچه واضح است این‌که استقبال مردم از این نهاد اقتصادی نیز بسیار خوب بوده است که دلیل آن خدمات قابل توجه این بانک است.
این نماینده مجلس دهم تاکید کرد: با توجه به استقبال خوب شهروندان اصفهانی از خدمات بانک شهر، مدیران شهرهایی همچون شاهین شهر، آمادگی همکاری با مسئولان بانک شهر دارند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک شهر

سال87 موسسه مالی و اعتباری شهر با مجوز بانک مرکزی و با سهام‌داری شهرداری‌های تهران و سایر کلانشهرهای کشور، با سرمایه ای معادل یک هزار و پانصد میلیارد ریال تاسیس و فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد و بدین ترتیب شهرداری ها، چهره ‌نوینی را به خود گرفتند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه