اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950929202886689

سمینار شهر آینده در دانشگاه علم و صنعت برگزار می‌شود

تهران میزبان برجسته ترین شهرساز بریتانیا

کد: 13950929202886689

https://goo.gl/dRh1ZV

، تهران , (اخبار رسمی): ارزش آفرینی در ایجاد کیفیت های سازنده در محیط شهری و نیز کاربست ابزار و روش‌های هماهنگ کننده و مدیریتی بین نهادهای متفاوت مدیریت شهری در محصول نهایی فضاهای عمومی به عنوان بستر حضور شهروندان و خلق رویدادهای شهری تاثیر غیر قابل انکاری دارد.

پروفسور متیو کرمونا

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شبکه طراحی شهری، کیفیت فضاهای عمومی و مدیریت آن از اساسی ترین چالش ها در حوزه شهرسازی و معماری و محیط ساخته شده است.

ارزش آفرینی در ایجاد کیفیت های سازنده در محیط شهری و نیز کاربست ابزار و روش های هماهنگ کننده و مدیریتی بین نهادهای متفاوت مدیریت شهری در محصول نهایی فضاهای عمومی به عنوان بستر حضور شهروندان و خلق رویدادهای شهری تاثیر غیر قابل انکاری دارد.

طبیعتا در شهرسازی و معماری پیشگام در دنیا و نیز درشهر تهران به عنوان الگویی پیش رو برای سایر شهرهای کشور، سیاست­مداران، شهرسازان، معماران و توسعه ­دهندگان باید شناخت دقیقی داشته باشند که چگونه قدرت‌­ها، مهارت‌­ها و منابع در اختیارشان می­‌تواند در مسیر صحیحی به کار بسته شود تا بهترین کیفیت شهری در طراحی و مکان هایی برای زندگی اجتماعی حاصل شود.

از این رو، به منظور تبادل دیدگاه های علمی و عملی در حوزه شهرسازی، دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه علم و صنعت ایران با همکاری موسسه اندیشه طراحی بومی سمینار و کارگاه بین المللی «شهر آینده» را با همکاری نهادهای مدیریت شهری، فعالان و مشاوران شهری و آکادمیسین‌های مطرح کشور درتاریخ 14 و 15 بهمن ماه 1395برگزارمیکند. سخنران بین المللی این رویداد پروفسور متیو کرمونا استاد برجسته شهرسازی در دنیا و دانشگاه UCL  لندن است.

پروفسور کرمونا در حوزه های نظری و پژوهشی و نیز حوزه عملی و فعالیت های شهرسازی فعالیت های بسیار چشمگیری در سطح دنیا داشته است که به عنوان مطرح ترین شهرساز حال حاضر بریتانیا شناخته می‌شود.

محور اصلی سمینار و کارگاه بین المللی " شهر آینده"  (Future city) به منظور کاربست اجماع آرای اندیشمندان برجسته ایرانی و مدیران شهری داخلی و نیز استفاده از دانش عملی پروفسور کرمونا و استفاده از تجارب جهانی، خصوصا شهر لندن،در کیفیت بخشی به محیط های شهری با عنوان زیر تدوین شده است: «ارتقای کیفیت محیطی از طریق طراحی شهری نوین و مدیریت آن»، برنامه های این سمینار و کارگاه بین المللی شامل مجموعه سخنرانی ها، کارگاه های حرفه ای، پانل های تخصصی، رونمایی از پروژه های شهری و معماری موفق، تورهای شهری و نشست های تخصصی درحوزه شهرسازی و معماری است.

در این سمینار و کارگاه بین المللی در کنار برنامه های ذکر شده، به صورت ویژه ای از آکادمیسین برتر حوزه شهرسازی، مدیریت خلاق حوزه شهرسازی، پروژه موفق حوزه شهرسازی و معماری شهری و  نیز فعالان برتر حوزه شهرسازی  تقدیر ویژه به عمل می آید.

میزبانی شهر تهران برای چنین رویداد ارزشمندی، فرصتی ویژه برای جامعه شهرسازی، طراحی شهری، معماری و معماری منظر می باشد تا به واسطه آن در حوزه های مدیریت شهری،خلق مکان های عمومی و فضاهای شهری با کیفیت، دانش و تجربه عملی خود را ارتقا ببخشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شبکه طراحی شهری

شبکه طراحی شهری قلب طراحی شهری ایران و تخصصی ترین مرکز ارایه خدمات آموزشی در حوزه طراحی شهری است.شبکه طراحی شهری (وابسطه به اندیشه طراحی بومی) موفق شد با حضور مهندس وحدت به عنوان با سابقه ترین استاد اسکیس طراحی شهری برای پنجمین سال متوالی بالاترین درصد اسکیس طراحی شهری را ازان خود کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]