اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950929203256694

«سیسبان» از خدمت جدید خود رونمایی کرد

حل مشکلات موبایل ازطریق تلفن

کد: 13950929203256694

https://goo.gl/yNGBZd

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت سیسبان بعد از تجربه موفق در زمینه کمک تلفنی به مشکلات رایانه‌ای بخش کمک تلفنی به مشکلات موبایل را نیز راه اندازی کرد.

کمک تلفنی به مشکلات موبایل

سرویس پاسخگویی به مشکلات رایانه ای و موبایلی سیسبان با استفاده از کارشناسان خبره و باتجربه تلاش کرده تا جای خالی یک مشاور و راهنما را در زمان مواجه با مشکلات رایانه ای و موبایلی برای شما پرکند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شرکت سیسبان،  امروزه ابزارهای دیجیتال مانند رایانه، تبلت و موبایل جزی از زندگی همه ما شده و یرای کسانی که با سیستم های رایانه‌ای وموبایلی سروکار دارند مواجه با مشکلات کامپیوتری و موبایلی یکی از مسائل همیشگی است.

این مشکلات رایانه ای و همچنین مشکلات موبایلی از مسائل سخت افزاری تا مشکلات در کار با یک برنامه خاص و یا شبکه های اجتماعی را شامل می شود و در چنین شرایطی وجود یک متخصص که بتواند راهنمایی های لازم جهت حل مشکل را به ما ارائه دهد بسیار مفید خواهد بود و خیلی اوقات ما می توانیم با یک راهنمایی درست مشکلات رایانه ای و موبایلی خودرا را حل کنیم.

این شرکت در سال 1390 و با رویکرد خدمت رسانی به  هموطنان عزیز در بخش رایانه پایه‌گذاری شد، تا با بهره‌گیری ازکارشناسان مجرب در تمامی زمینه‌های رایانه‌ای، پاسخگوی سوالات و مشکلات رایانه ای هموطنان عزیز در سرتاسر ایران بزرگ باشد که بعد از نزدیک به 5 سال تجربه موفق در این مُهم، با فراگیر شدن موبایل و همچنین تلفن های هوشمند بر آن شدیم تا در این حوزه نیز اندوخته های علمی و عملی خود را با هموطنانمان به اشتراک بگذاریم.

سرویس پاسخگویی به مشکلات رایانه ای و موبایلی سیسبان با استفاده از کارشناسان خبره و باتجربه تلاش کرده تا جای خالی یک مشاور و راهنما را در زمان مواجه با مشکلات رایانه ای و موبایلی برای شما پرکند. شما می توانید براحتی با یک تماس تلفنی با کارشناسان سیسبان سوالات رایانه ای و موبایلی خود را بپرسید، کارشناسان ما سعی می‌کنند تا بهترین راه حل را برای حل مشکل رایانه یا موبایل شما معرفی کنند.  

کارشناسان شما را قدم به قدم راهنمایی می‌کنند تا خیلی راحت خودتان مشکل رایانه یا موبایلی را برطرف سازید.

از جمله ویژگی های سرویس کمک تلفنی به سوالات رایانه ای و موبایلی سیسببان می توان به نکاتی همچون ارزان‌ترین نرخ تعرفه در بین خدمات‌دهندگان و حل مشکلات رایانه‌ای شما به‌وسیله برنامه‌های ریموت از طریق اینترنت اشاره کرد.

کارشناسان باتجربه که همیشه درحال به‌روزرسانی اطلاعات هستند تا بهترین راه حل رو به شما معرفی کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سیسبان

شرکت سیسبان در سال 1390 و با رویکرد خدمت رسانی به تمامی هموطنان عزیز پایه‌گذاری شد، تا با بهره‌گیری ازکارشناسان مجرب در تمامی زمینه‌های رایانه‌ای و موبایلی پاسخگوی سوالات و مشکلات رایانه ای هموطنان عزیز در سرتاسر ایران بزرگ باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]