اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950930203615699

راه اندازی سامانه تلفنی راهیان نور

کد: 13950930203615699

https://goo.gl/tA3m52

، تهران , (اخبار رسمی): « سامانه ملی راهیان نور» به شماره 096313 در وزارت آموزش و پرورش راه اندازی شد.

راه اندازی سامانه تلفنی راهیان نور

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، مهدی فیض ،معاون پرورشی و فرهنگی وزیرآموزش و پرورش با اعلام این خبر گفت:ستاد مرکزی راهیان نور به منظور تسهیل و تسریع در ارائه خدمات درمانی، بهداشتی، ‌امنیتی، ‌انتظامی، قضایی، امور درمانی رایگان و مشاوره وضعیت آب وهوا و ترافیک (درمحدوده جغرافیایی راهیان نور، اقدام به راه اندازی «سامانه ملی راهیان نور» به شماره 096313 کرده است .

وی خطاب به مسئولین برگزار کننده اردوی راهیان نور دانش آموزی در سراسرکشور تصریح کرد: در صورت بروز هرگونه حادثه احتمالی، مراتب ابتدا به مراکز مرتبط نظیر اورژانس 115، پلیس 110 و آتش نشانی 125 اطلاع رسانی شود .

معاون پرورشی و فرهنگی وزیرآموزش و پرورش با بیان این که این سامانه آماده پذیرش پیشنهادها و انتقادات فرهنگیان است، خاطر نشان کرد: ضروری است از این سامانه به عنوان مرجع رسمی خدمات مذکور بهره برداری لازم را داشته باشند.    

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت آموزش و پرورش

وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران مسئول امور آموزشی کودکان و نوجوانان است. این وزارت خانه از سال 1343 که از وزارت فرهنگ جدا شد، مسولیت آموزش عالی (دانشگاه ها) را هم عهده دار بود،اما پس از تشکیل وزارت علوم ، برای ادارهٔ امور دانشگاه‌ها و امور پژوهشی در سطوح عالی وزارت آموزش و پرورش وظیفه آموزش رایگان همه افراد را در مقاطع دبستان، دوره اول متوسطه، دوره دوم متوسطه و همچنین اداره دانشگاه فرهنگیان برای تربیت معلم و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی را به عهده دارد. علی اصغر فانی وزیر کنونی آموزش و پرورش است. او دوازدهمین وزیر آموزش و پرورش پس از انقلاب است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]