اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950930204075573

با مشارکت مردم و به منظور خدمت رسانی به مناطق محروم اجرایی شد

افتتاح اولین مطب سیار دندانپزشکی بایودنت در ایران

کد: 13950930204075573

https://goo.gl/HKdLSN

، تهران , (اخبار رسمی): اولین مطلب سیار دندانپزشکی بایودنت با اختصاص بخشی از درآمد فروش بسته های آدامس این برند برای خدمت رسانی به مناطق محروم راه اندازی شد.

اولین مطب سیار دندانپزشکی بایودنت در ایران

در مرحله اول مطب سیار و البته پیشرفته بایودنت با استقرار در مدارس محروم شهر تهران اقدام به ارائه خدمات دندانپزشکی و آموزشی رایگان به دانش آموزان می کند

به گزارش روابط عمومی بایودنت، این شرکت با اختصاص بخشی از درآمد فروش محصولات خود، با راه اندازی مطب سیار اقدام به ارایه خدمات رایگان دندانپزشکی به دانش آموزان محروم کرده است. 

مردم عزیزمان از مشارکت و همبستگی تان سپاسگزاریم. با مشارکت و همت شما مردم عزیز اولین مطب سیار دندانپزشکی بایودنت، کار خود را از تهران آغاز کرد. مشارکت و همبستگی شما مردم ستودنی است!
آیا می دانید چگونه در این طرح با ما مشارکت داشته اید؟ برند بایودنت بخشی از درآمد فروش هر یک از بسته های آدامس خود را به راه اندازی طرح غیرانتفاعی "دندان یار بایودنت" اختصاص داده است. 
حرکت از ما آغاز شده است به امید برکت از جانب خدای متعال و شما مردم همیشه همراه، ما فقط به همراهی و اعتماد شما نیاز داریم.
در مرحله اول مطب سیار و البته پیشرفته بایودنت با استقرار در مدارس محروم شهر تهران اقدام به ارائه خدمات دندانپزشکی و آموزشی رایگان به دانش آموزان می کند. مدرسه دخترانه "حضرت زینب (س)" در منطقه شهر قدس (قلعه حسن خان) اولین پایگاه تحت پوشش این طرح است. از روز شنبه مورخ 4 دی 1395 در این مدرسه مستقر هستیم. 

 آرزوی سلامتی روز افزون در شب یلدا 1395 دیگر فقط یک آرزو باقی نخواهد ماند؛ به شکرانه این اتفاق و اعلام مجدد تعهدات خود برای ارائه محصولات و خدمات همیشه سلامت محور و همزمان با مراسم باستانی شب یلدا، دورهمی در تاریخ 30 آذر 1395 در مرکز تجاری مگامال واقع در شهرک اکباتان از ساعت 18 الی 20 تدارک دیده ایم. در این دورهمی ضمن رونمایی از این مطب سیار، در کنار یکدیگر دعای سلامتی را قرائت کرده و برای این هدف والا شادمانی خواهیم کرد. 
سورپرایز بایودنت در این مراسم همراه شماست. حضور تک تک شما عزیزان مایه مباهات ما خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بایودنت

آدامس بایودنت در دو نوع دراژه و مینی استیک دارای خصوصیات کیفی متعددی است. محصولات بایودنت حاوی زایلیتول هستند که یک ترکیب کاملا شناخته شده و موثر در حفاظت دندان‌ها در مقابل پوسیدگی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]