اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951001204615394

ارتباط مستقیم تلفنی با مدیران بانک شهر

کد: 13951001204615394

https://goo.gl/CJL7YD

، تهران , (اخبار رسمی): جلسه ارتباط مستقیم تلفنی با مدیران بانک شهر، این هفته با حضور معاون شعب و توسعه بازاریابی برگزار می‌شود.

ارتباط مستقیم تلفنی با مدیران بانک شهر

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مرکز ارتباطات و روابط‌ عمومی بانک شهر، جلسه ارتباط مستقیم تلفنی این هفته، با حضور محمد کیایی، معاون شعب و توسعه بازاریابی و هیات همراه در سامانه نظارت و ارتباطات مردمی 8655 برگزار می‌شود.

بر این اساس همکاران بانک می‌توانند روز چهارشنبه یکم دی‌ماه از ساعت 10 تا 12 از طریق شماره تماس 8655 هرگونه پرسش، انتقاد، پیشنهاد، شکایت و تقدیر خود از عملکرد این حوزه را مطرح کنند.
گفتنی است، سامانه8655 به منظور رسیدگی به درخواست‌ها، شکایت‌ها، انتقادها و پیشنهادهای مشتریان، همکاران و شهروندان بانک شهر، راه‌اندازی شده است که از این طریق هر هفته یکی از مدیران و یا معاونان بانک، پاسخگوی موضوعات حوزه‌ مربوطه خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک شهر

سال87 موسسه مالی و اعتباری شهر با مجوز بانک مرکزی و با سهام‌داری شهرداری‌های تهران و سایر کلانشهرهای کشور، با سرمایه ای معادل یک هزار و پانصد میلیارد ریال تاسیس و فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد و بدین ترتیب شهرداری ها، چهره ‌نوینی را به خود گرفتند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه