اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951001205215699

تاکنون 100 هزارکلاس درس خیریه ساخته شده است

تعهد840میلیاردی خیران به آموزش و پرورش

کد: 13951001205215699

https://goo.gl/H6YHXL

، تهران , (اخبار رسمی): تاکنون بیش از 100 هزار کلاس درس در سطح کشور از سوی خیران مدرسه ساز احداث شده است.

تعهد840میلیاردی خیران به آموزش و پرورش

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ، مرتضی رئیسی در دومین جشنواره خیران مدرسه ساز ارسبارانی این خبر را اعلام کرد و با بیان این که حضور خیران مدرسه ساز افزایش یافته است،گفت: برخی از افراد خیر و نوع دوست برای عمران و آبادانی کشور به صورت گمنام فعالیت می کنند و نام نشانی از آنها باقی نمانده است .

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اشاره به اینکه خیران مدرسه ساز، امسال بیش از 840 میلیارد تومان تعهد داده‌اند، تصریح کرد: باوجود تلاش‌های دشمن برای توقف چرخ اقتصادی کشور، کمک‌های مردم نه تنها کاهش پیدا نکرده بلکه افزایش هم داشته است.

وی بابیان اینکه 30 درصد مدارسی که در سال جاری به آموزش‌وپرورش تحویل داده شد به همت خیران مدرسه ساز احداث شده است، خاطرنشان کرد: تعداد مدرسه‌هایی که امسال توسط خیران مدرسه ساز ساخته شده 1٫5 برابر سال گذشته است.

رئیسی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 100 هزار کلاس درس در سطح کشور از سوی خیران مدرسه ساز احداث شده است، بیان کرد: 2 میلیون و 500 هزار دانش آموز در مدارس خیرساز تحصیل می‌کنند .

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با تاکید بر اینکه مجلس اجازه واگذاری پروژه‌های نیمه تمام وزارت آموزش‌ و پرورش را به خیران مدرسه ساز داده است، افزود: اگر خیری برای قبول پروژه‌های آموزشی نیمه‌تمام پیش‌قدم شود وزارت آموزش‌ و پرورش استقبال می‌کند

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت آموزش و پرورش

وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران مسئول امور آموزشی کودکان و نوجوانان است. این وزارت خانه از سال 1343 که از وزارت فرهنگ جدا شد، مسولیت آموزش عالی (دانشگاه ها) را هم عهده دار بود،اما پس از تشکیل وزارت علوم ، برای ادارهٔ امور دانشگاه‌ها و امور پژوهشی در سطوح عالی وزارت آموزش و پرورش وظیفه آموزش رایگان همه افراد را در مقاطع دبستان، دوره اول متوسطه، دوره دوم متوسطه و همچنین اداره دانشگاه فرهنگیان برای تربیت معلم و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی را به عهده دارد. علی اصغر فانی وزیر کنونی آموزش و پرورش است. او دوازدهمین وزیر آموزش و پرورش پس از انقلاب است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش