رییس انجمن سازندگان تجهیزات نفتی خوزستان خبر داد

حضور 50 سازنده خوزستانی در نمایشگاه صنعت حفاری

کد: 13951002205275842

https://goo.gl/xb6Xi2

، تهران , (اخبار رسمی): رییس انجمن سازندگان تجهیزات نفتی خوزستان از حضور 50 شرکت کننده خوزستانی شامل سازندگان و مراکز علمی و دانش بنیان در چهاردهمین نمایشگاه صنعت حفاری خوزستان خبرداد.

حضور 50 سازنده خوزستانی در نمایشگاه صنعت حفاری

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت سهامی نمایشگاه های ایران، علی کرانی اظهار کرد: حضور در 2 نمایشگاه نفت و حفاری که با اختلاف یک ماه از یکدیگر برگزار می‌شوند، برای سازندگان خوزستانی گران تمام می‌شود و این ظرفیت برای آن‌ها وجود ندارد که بتوانند در یکماه در دو نمایشگاه تخصصی حضور یابند.

وی افزود: همین موضوع موجب شد که تعدادی از سازندگان خوزستانی در نمایشگاه نفت و تعدادی از آن‌ها در نمایشگاه حفاری شرکت کردند و بنابراین با این شرایط نمی توانیم شاهد حضور حداکثری و نمایش کامل ظرفیت سازندگان استان در این نمایشگاه ها باشیم.

کرانی با اشاره به نشست اخیر بین انجمن سازندگان تجهیزات نفتی و مدیرعامل شرکت حفاری ایران و طرح مشکلات و دغدغه‌های سازندگان تصریح کرد: در این نشست عنوان کردیم که نمایشگاه محل عرضه و تقاضاست و اصل برگزاری اینگونه نمایشگاه‌ها معرفی توانمندی‌های سازندگان داخلی و آشنایی کارفرمایان با این ظرفیت‌های ساخت داخل است و نباید این اصل فراموش شود.

رییس انجمن سازندگان تجهیزات نفتی خوزستان با اشاره به این‌که مدیرعامل شرکت حفاری ایران در این نشست از تشکیل کمیته عالی سازندگان در این شرکت خبرداد و عنوان کرد: مدیرعامل این شرکت اعلام کرد که یک نماینده از انجمن سازندگان تجهیزات نفتی خوزستانی در این کمیته حضور خواهد داشت که در این کمیته موضوعات مرتبط با ساخت داخل کالا مورد بررسی قرار می‌گیرد.

کرانی بیان کرد: حصور در نمایشگاه صنعت حفاری فررصت بسیار خوبی برای سازندگان است که خوشبختانه امسال شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان برای حضور شرکت‌کنندگان خوزستانی تخفیف 50 درصدی قائل شده است که این موضوع مشوقی برای سازندگان و عاملی تاثیرگذار بوده است.

وی با اشاره به دیگر موضوعات مطرح‌شده در این نشست عنوان کرد: در این نشست درخواست کردیم که نوع نگاه به سازندگان خوزستانی یکسان و برابر باشد زیرا توان و ظرفیت آنها برابر است و این نگاه و نوع روابط باعث نشود که به برخی سازندگان کار زیادی سپرده شود و برخی بی‌نصیب بمانند که مدیرعامل شرکت حفاری نیز قول داد این موضوع را پیگیری و بررسی کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت سهامی نمایشگاه های جمهوری اسلامی ایران

شرکت نمایشگاههای بین المللی جمهوری اسلامی ایران به عنوان شرکتهای تجاری و اقتصادی ایران با بهره مندی از فضا، امکانات و تسهیلات نمایشگاهی منحصر به فرد و نیرو های متخصص، بستر وزمینه مناسبی رااز طریق برپایی نمایشگاههای تخصصی و بین المللی جهت تولید کنندگان، بازرگانان داخلی و خارجی مهیا ساخته است تا علاوه برعرضه و نمایش توانمندیها، سرمایه گذاریهای مشترک بین المللی خود را در محل این نمایشگاه توسعه بخشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]