اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951005206765699

«لشکر فرشتگان» در مدارس دخترانه

کد: 13951005206765699

https://goo.gl/0DnNVM

، تهران , (اخبار رسمی): با حضور دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان؛ طرح «لشکر فرشتگان» در تمام مدارس دخترانه سراسر کشور آغاز شد.

«لشکر فرشتگان» در مدارس دخترانه

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، صبح امروز با حضور حامدعلامتی آیین افتتاحیه «دوره سرگذشت پژوهی» و «یادواره شهدای زنان مجاهد مسلمان» با عنوان «لشکر فرشتگان» در دبیرستان دخترانه شاهد شهدای هفتم تیر و مدارس دخترانه سراسر کشور آغاز شد.

براین اساس؛ در این برنامه همسران شهدای مدافع حرم با حضار درخصوص ابعاد مجاهدت های شهدا گفتگو می کند و شعر خوانی دختران دانش آموز و همچنین رونمایی از پوستر عمار و نشان حضرت خدیجه «س» بخشی از این برنامه خواهد بود شد.

گفتنی است؛ در این برنامه حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری، نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی سخنرانی خواهد کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت آموزش و پرورش

وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران مسئول امور آموزشی کودکان و نوجوانان است. این وزارت خانه از سال 1343 که از وزارت فرهنگ جدا شد، مسولیت آموزش عالی (دانشگاه ها) را هم عهده دار بود،اما پس از تشکیل وزارت علوم ، برای ادارهٔ امور دانشگاه‌ها و امور پژوهشی در سطوح عالی وزارت آموزش و پرورش وظیفه آموزش رایگان همه افراد را در مقاطع دبستان، دوره اول متوسطه، دوره دوم متوسطه و همچنین اداره دانشگاه فرهنگیان برای تربیت معلم و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی را به عهده دارد. علی اصغر فانی وزیر کنونی آموزش و پرورش است. او دوازدهمین وزیر آموزش و پرورش پس از انقلاب است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش