اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951005207356745

موسسه زبان پرتو با هدف کاهش هزینه‌های آموزش، کلید زد

راه اندازی کمپین «زبان برای همه»

کد: 13951005207356745

https://goo.gl/VOe7cb

، اسلام آباد غرب , (اخبار رسمی): کمپین زبان برای همه با اهداف کاهش چشمگیر هزینه‌های یادگیری زبان‌های خارجی و اشتغال زایی برای جوانان بالای 20 سال کل کشور راه اندازی شد تا تمام ایرانی‌های علاقمند بتوانند به سادگی زبان بیاموزند. افرادی که ما را در اجرای این کمپین نوع دوستانه یاری کنند، از پاداش‌هایی بی‌نظیر بهره‌مند می شوند.

کمپین "زبان برای همه" راه اندازی شد

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی موسسه زبان پرتو، میثم اسمعیلی معاون آموزشی این مجموعه با اعلام خبر یاد شده گفت:برای تشویق فعالان این عرصه، مقرر است تا افرادی که ما را در اجرای این کمپین نوع دوستانه یاری کنند، از پاداش‌هایی بی‌نظیر بهره‌مند شوند.

وی به توضیح اهداف موسسه از برگزاری این کمپین پرداخت و افزود: «کمپین زبان برای همه» دو هدف مهم را دنبال می‌کند نخست با کاهش چشمگیر هزینه‌های یادگیری زبان‌های خارجی بستری تهیه شود تا تمام عزیزانی که به دلایل مختلف مانند مشکلات مالی، مشغلهٔ کاری، تحصیل، خانه‌داری و غیره امکان یا فرصت شرکت در دوره‌های حضوری را ندارند با هزینه‌ای کمتر از 30هزار تومان که بسیار کمتر از شهریهٔ کلاس‌های حضوری است به بیشترین بازده برسند و حتی مدرک و گواهینامه معتبر کشوری دریافت کنند و همچنین تلاش شود در این راه هیچ استعدادی در هیچ جای ایران عزیز تلف نشود. 

وی دلیل دوم برگزاری این کمپین را تشریح کرد و ادامه داد: دومین هدف این کمپین ایجاد زمینهٔ اشتغال برای جوانان بالای 20 سال کل کشور است که بدون در نظر گرفتن رشتهٔ تحصیلی آن‌ها بر زبان انگلیسی تسلط دارند.

او تصریح کرد:قصد داریم تا با ارائه کلاس‌های آنلاین و رسمی تلگرامی خود در هر ترم و به طور پیوسته حداقل 14 تا 20 مدرس زبان را از سراسر ایران و از طریق فراخوان‌های اینترنتی جذب کنیم و بدین ترتیب 6 مرتبه در هر سال گامی هرچند کوچک در اشتغال‌زایی و رفع بیکاری برداریم. 

وی در پایان بر جایگاه مهم کمپین‌های مردمی در سرمایه‌گذاری جمعی در جامعه امروز تاکید و گفت: تمام کسانی که ما را در اجرای این کمپین نوع دوستانه یاری کنند از پاداش‌هایی نظیر: دریافت کد تخفیف 50 تا 90 درصدی، ترم‌های رایگان، دوره‌های کامل رایگان، دریافت تندیس و لوح تقدیر، و سهیم شدن در حداکثر 40 درصد از سود حاصل از این کمپین به مدت 6 ترم برابر با یک سال برخوردار خواهند شد. 

علاقه مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحهٔ این کمپین در وبسایت دونیت مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه زبان پرتو

موسسه زبان پرتو در سال 1394 در کرمانشاه تاسیس شد. این آموزشگاه دارای نماد اعتماد الکترونیکی و نماد ساماندهی است و خدمات بی نظیر آنلاین و پیامکی را در اختیار فراگیران قرار می دهد. تمام فراگیران حضوری و مجازی این مجموعه مایل به یادگیری زبان های خارجی در محیطی هستند که به نحو خلاقانه ای مرز بین علم و تفریح را برداشته باشد تا فرآیند علم آموزی برای آن ها به لذتی شیرین تبدیل شود، در نتیجه علاقه ی آن ها به آموختن سیر افزایشی خواهد داشت و درصد موفقیت آن ها به حداکثر می رسد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش