اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951005207396664

در مرکز همایش های صداو سیما برگزار می‌شود

30 دی‌؛ متفاوت ترین روز بازاریابی ایران

کد: 13951005207396664

https://goo.gl/pGYFRg

، تهران , (اخبار رسمی): به همت ویکی مارکتینگ جمعی از برترین نخبگان، صاحب نظران و مدرسان بازاریابی کشور با هدف ایجاد فضای علمی، کارشناسی و معرفی راه‌کارها و تکنیک های نوین در این عرصه در مرکز همایش های صدا و سیما گرد هم خواهند آمد.

همایش بزرگ بازاریابی ایران

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی ویکی مارکتینگ،جمعی از بر‌ترین نخبگان، صاحب نظران و مدرسان بازاریابی کشور با هدف ایجاد فضای علمی، کار‌شناسی و معرفی راهکار‌ها و تکنیک‌های نوین در این عرصه در مرکز همایش‌های صدا و سیما گرد هم خواهند آمد. 
در این مراسم احمد روستا (پدر بازاریابی ایران) در خصوص ایده‌ها و پدیده‌های نوین بازاریابی، محمود محمدیان در ارتباط با الگوبرداری از شرکت‌های بزرگ بازاریابی، بهمن مقیمی در خصوص چابکی در مدیریت و ارتباط با مشتری،حمید اسماعیل خو در مورد مدیریت محتوا و محمد مهاجر در ارتباط با برندهای لوکس سخنرانی می‌کنند. 

از دیگر بخش‌های جذاب در این مراسم برگزاری پلن‌های تخصصی توسط اعضای هیات علمی با هدف بررسی زوایای مختلف بازاریابی در کشور خواهد بود. 

گفتنی است این رویداد در 30 دی‌ماه در محل سال همایش‌های صدای و سیما برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب‌سایت ویکی مارکتینگ مراجعه کنند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ویکی مارکتینگ

این مجموعه که با همکاری شرکتها و موسسات مختلف از جمله چند دانشگاه و موسسه آموزش عالی و به ویژه با حضور معتبرترین موسسات مشاور و مجری بهینه سازی، پیشبرد و افزایش فروش، همزمان در بیش از 10 استان کشور راه اندازی شده با بهره گیری از حدود 20 استاد و مشاور و محقق بازاریابی و کسب و کار به عنوان اعضای هیأت علمی دانشگاه، خدماتی خاص را به علاقمندان مارکتینگ ارایه می دهد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]