اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950921198996664

30 دی‌ ماه برگزار می شود

نخستین رویداد متفاوت بازاریابی و فروش در بازار

کد: 13950921198996664

https://goo.gl/psKtWw

، تهران , (اخبار رسمی): برای نخستین بار در ایران، همایش برزگ بازاریابی و فروش با حضور اساتید این رشته برگزار می شود.

سی دیماه نودو پنج همایش برزگ بازاریابی و فروش

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی ویکی مارکتینگ، برای نخستین بار در ایران این شرکت در حوزه بازاریابی و فروش در رویدادی متفاوتی را برگزار می کند.  

این همایش در راستای ارائه راهکارهای بازاریابی و فروش در بازارهای گوناگون به سمع و نظر شرکت کنندگان می رسد ضمن آنکه در این رویداد اساتیدی از جمله احمد روستا (پدر علم بازاریابی ایران)، محمود محمدیان، مارال اسکندری، بهمن مقیمی، بهروز افشار، کامران صحت، نیما کیمیایی، پروفسور بیدارمغز، محمد مهاجر و اساتید برجسته دیگری چکیده تجربیات خود را در این همایش پر محتوا ارایه خواهند کرد.

گفتنی است این رویداد در 30 دی‌ماه در محل سال همایش‌های صدای و سیما برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب‌سایت ویکی مارکتینگ مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ویکی مارکتینگ

این مجموعه که با همکاری شرکتها و موسسات مختلف از جمله چند دانشگاه و موسسه آموزش عالی و به ویژه با حضور معتبرترین موسسات مشاور و مجری بهینه سازی، پیشبرد و افزایش فروش، همزمان در بیش از 10 استان کشور راه اندازی شده با بهره گیری از حدود 20 استاد و مشاور و محقق بازاریابی و کسب و کار به عنوان اعضای هیأت علمی دانشگاه، خدماتی خاص را به علاقمندان مارکتینگ ارایه می دهد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]