اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951005207486584

با حضور سخنرانان و کارآفرینان برجسته کشور رخ داد

برگزاری همایش شیوه های بازاریابی و فروش مدرن

کد: 13951005207486584

https://goo.gl/XP6qm0

، کرج , (اخبار رسمی): همایش شیوه های بازاریابی و فروش مدرن در تاریخ دوم دی ماه نودو پنج در سالن همایش 150 نفری موسسه بین المللی آموزش زبان فارسی در تهران با حضور تقریبی 120 نفر از علاقمندان برگزار شد.

گزارش برگزاری همایش شیوه های بازاریابی و فروش مدرن

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی باشگاه موفقان، این همایش با حضور سخنرانان و کارآفرینان برجسته کشور همراه بود و هادوی نیا با موضوع عوامل روان‌شناسی موثر بر بازاریابی و فروش توضیحاتی را ارئه کردند. 

مهدی جبرائیلی دبیر کل جامعه مدیران و کارآفرینان حرفه‌ای اروپا و آسیا با موضوح هوشمند سازی تجارت حدود 45 دقیقه سخنرانی کردند. 

احمدرضا نخجوانی مدیر عامل شاتل هم سخنران دیگر بود که با حضور او، برنامه به اوج خود رسید تا علاقمندان درخصوص تجارب ایشان از تجارت جهانی مطالب ارزنده‌ای را کسب کنند. 
سخنرانی بعدی شایان شلیله، جوان کارآفرین و مدیرعامل شرکت‌ای نتورک بود و مطالب بسیار مفیدی درخصوص دیجیتال مارکتینگ مطرح کرد. 
در ادامه برنامه حضار شاهد سخنرانی مجید کثیری‌فر مدیر عامل اخبار رسمی بودند تا مطالب ایشان درخصوص بازاریابی محتوایی به ارزنده‌ترین بخش همایش از نگاه مخاطبین لقب بگیرد. 
در انتهای مراسم احد حیدری در خصوص تجارب شخصی خود با موضوع فروش صحیح مطالب ارزشمندی را ارائه کردند. 
مراسم راس ساعت 20 با عکس یادگاری حضار و با حمایت شرکت شاتل، اخبار رسمی، شرکت اول مارکت، جامعه مدیران و کارآفرینان حرفه‌ای اروپا و آسیا، گروه پیامک شلیک، پرتال دانشگاهی unp و شرکت‌ای نتورک به پایان رسید. 
به گفته مجید حقیقی دبیر همایش و مدیر عامل باشگاه موفقان گواهینامه حضور در همایش شرکت کنندگان در هفته بعد از همایش برای عزیزان ارسال خواهد گردید. 

فایل‌های سخنرانی را در سایت باشگاه موفقان می‌توانید ببینید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

باشگاه موفقان

شرکت تجارت الکترونیک رویای نوین با برند باشگاه موفقان در سال 95 با هدف ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی به مدیران و کارکنان سازمانه ها جهت توسعه مهارت های فردی و سازمانی توسط مهندس مجید حقیقی تاسیس گردیده است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش