اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951006207616094

رهبران نرم افزارهای رمزگذاری معرفی شدند

ترندمیکرو از بازیگران کلیدی بازار رمزگذاری

کد: 13951006207616094

https://goo.gl/YjWKJl

، تهران , (اخبار رسمی): موسسه Wise Guy Report رهبران و بازیگران کلیدی نرم افزارهای رمزگذاری برای سال های 2016 تا 2020 را معرفی کرد .

نرم افزارهای رمزگذاری Encryption Software SaaS

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شرکت دورانتاش، شرکتهای ترندمیکرو، چک پوینت، اچ پی، سیمنتک، اینتل، سیسکو و ای‌ام سی از جمله بازیگران و رهبران کلیدی بازار نرم افزارهای رمزگذاری (Encryption Software) بین سالهای ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۰ میلادی خواهند بود. 

این گزارش که توسط وب سایت Wise Guy Report منتشر شده، شامل بررسی هر ۲ بخش نرم افزاری (On-Premise Deployment) و سرویس‌های رمزگذاری ابری (کلود) رمزگذاری است. 

برنامه‌های مورد بررسی در این گزارش شامل Communication Encryption • Disk Encryption • Database Encryption • Cloud Encryption • File/Folder Encryption هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]