اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951006207646094

برای سال های 2016 تا 2020 معرفی شد

رهبران کلیدی بازار آنتی ویروس های تحت شبکه

کد: 13951006207646094

https://goo.gl/UyNMc1

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت های ترندمیکرو ، سیمنتک، مکافی و آر اس ای سکیوریتی از رهبران و بازیگران کلیدی آنتی ویروس های شبکه ای در سال های 2016 تا 2020 خواهند بود .

برترینهای آنتی ویروسهای تحت شبکه

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شرکت دورانتاش، موسسه آماری Market Report World رهبران و بازیگران کلیدی آنتی ویروس های تحت شبکه ( Endpoint Protection ) بین سالهای 2016 تا 2020 را معرفی کرد .

در  این گزارش ، 3 بازار  آمریکا ( آمریکای شمالی ، مرکزی و جنوبی ) ، جنوب شرق آسیا ( APAC ) و خاورمیانه و شمال آفریقا و اروپا ( EMEA ) مورد بررسی قرار گرفته است .

در این گزارش از شرکت های Forcepoint , McAfee , RSA Security , Symantec و  Trend Micro به عنوان رهبران و بازیگران کلیدی در بازار آنتی ویروس های تحت شبکه تا سال 2020 میلادی نام برده شده است .

همچنین در رده های بعدی از شرکت های Avast , AVG , BlueCoat , Check Point و CipherCloud نام برده شده است .

در این گزارش شرکتهای آنتی ویروس ای ست ، کسپرسکی، اف-سکیور، آی بی ام، مایکروسافت، پانداسکیوریتی نیز بررسی شدند .
 

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]