اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951006207846094

پیوستن 32 شرکت به کمپین مقابله با باج افزارها

کد: 13951006207846094

https://goo.gl/6PDbDw

، تهران , (اخبار رسمی): 32 شرکت و سازمان جدید به کمپین No More Ransom «نه به باج افزارها» پیوستند .

باج افزارها Ransomware

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شرکت دورانتاش ، 32 شرکت و موسسه جدید به کمپین No More Ransom که برای مقابله با باج افزارها راه اندازی شده پیوستند .

از جمله شرکت‌هایی که به این کمپین پیوستند میتوان به ترندمیکرو، چک پوینت، جی‌دیتا، ام‌سی‌سافت و ای‌ست اشاره کرد.

باج افزارها ( Ransomware ) چیستند؟

ویروس‌های باج‌افزار که در سال‌های اخیر به شدت رشد داشته‌اند ، ویروس‌هایی هستند که اطلاعات و فایل‌های مهم و حیاتی کاربران و شرکت‌ها را رمزگذاری کرده و سپس برای اینکه کلید رمزگذاری را در اختیار قربانی قرار دهند، از آن‌ها مبلغی را به صورت پول الکترونیکی بیت‌کوئین دریافت می‌کنند و به قول معروف باج می‌گیرند.

براساس گزارش کمپانی امنیتی ترندمیکرو، حدود 71درصد حملات باج‌افزاری از طریق هرزنامه‌ها و ایمیل‌های آلوده صورت می‌گیرد. ویروس های باج افزار از جمله تهدیدات سایبری و ویروسهای با رشد و گسترش بسیار سریع هستند .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]