اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951006208246175

برتری دانشگاه صنعتی شریف در مسابقات جهانی acm

کد: 13951006208246175

https://goo.gl/m9cBwJ

، تهران , (اخبار رسمی): هجدهمین دوره مسابقات برنامه نویسی acm با برتری قاطع تیم های دانشگاه صنعتی شریف پایان یافت.

برتری دانشگاه صنعتی شریف در مسابقات جهانی acm

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف ، هجدهمین دوره مسابقه برنامه نویسی ای سی ام منطقه غرب آسیا به میزبانی دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

برگزاری سالانه مسابقه ای سی ام نقش مهمی در ارتقای توان نخبگان برنامه نویس کشور و ایجاد شور و هیجان مثبت در آنان داشته است. تقویت مهارت حل مساله، طراحی و پیاده سازی در برنامه در زمان محدود، تقویت مهارت های گروهی و انجام کار تیمی از اهدافی است که در این مسابقه دنبال می شود.
بنا بر این گزارش؛ در هجدهمین دوره مسابقات ای سی ام، 82 تیم سه نفره از 47 دانشگاه کشور به رقابت پرداختند که در نهایت چهار تیم CrockPot ،Mabva ،KMJ Fans و mruxim از دانشگاه صنعتی شریف، رتبه های اول تا چهارم را به خود اختصاص دادند.
همچنین؛ تیم NesheTeam از دانشگاه تهران مقام پنجم این دوره از مسابقات را به دست آورد.
خاطر نشان می شود، تیم CrockPot از دانشگاه صنعتی شریف برای دومین بار به مسابقه‌جهانی acm که اردیبهشت ماه سال 96 در کشور آمریکا برگزار خواهد شد، راه پیدا کرد و تیم NesheTeam از دانشگاه تهران دومین نماینده‌ ایران در مسابقه‌ جهانی (در صورت تخصیص دو سهمیه به سایت تهران) خواهد بود.

لازم به ذکر است؛ تیم Dog Nine از دانشگاه شهید بهشتی که در این مسابقه به رتبه‌ هفتم دست پیدا کرد، قبلا از سایت لاهور پاکستان سهمیه‌حضور در مسابقه‌جهانی را دریافت کرده بود. 
گفتنی ست؛ در بخش مسابقه‌ چالشی نیز، تیم Tizi Remembers از دانشگاه صنعتی اصفهان اول شد و تیم های Wy Do We Fall?‎ از دانشگاه صنعتی سجاد و Violetes از دانشگاه خوارزمی به ترتیب به مقام های دوم و سوم این بخش از مسابقه را به خود اختصاص دادند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف در سال 1344تاسیس شد و دانش‌آموختگان این دانشگاه سهم عظیمی از نخبگان اقتصادی، سیاسی و فرهنگی ایران را تشکیل می‌دهند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | مسابقه و فراخوان