اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951006208265263

با بازی های مدیریتی به تمام سوالات جواب دهید

پاسخ به علت انگیزه پایین کارکنان با یک بازی لگویی

کد: 13951006208265263

https://goo.gl/LDax4v

، تهران , (اخبار رسمی): کارگاه بازی های مدیریتی لگو ویژه مدیران منابع انسانی 22 دی ماه با تدریس سعید خاک ره آل محمد، مدرس رسمی بازی های جدی لگو از دانمارک برگزار می شود.

اشتیاق و دلبستگی بکار کارکنان: وضعیت و راه حل ها

به گزارش روابط عمومی بازی های جدی مدیریتی، یکی از مصایب بزرگ شرکت های ایرانی اعم از دولتی و خصوصی که تا کنون لاینحل مانده است و خود مشکلات دیگری را برای شرکتها، سرمایه گذاران، مشتریان و تیم مدیریت آنها آفریده است معضل اشتیاق به کار کارکنان بوده است.

این مشکل آنقدر مهم است که بدانید بدون حل آن امکان ارایه خدمات و محصولات برتر و جدیدتر وجود ندارد. چون واقعا نمی توان از کارکنان بی اشتیاق انتظار داشت خوب کار کنند، مشتری را وفادار و شرکت را در موقعیت رقابتی برتری قراردهند.  

چرا شرکت های ایرانی با چنین چالش عظیمی روبرو هستند؟ آیا ریشه این مشکل در فرهنگ سازمانی، رفتار مدیران، وضعیت مالی شرکتها و... نهفته است؟ اصلا اشتیاق بکار چیست که ایجاد آن این همه دشوار است؟ چه کسی مسئول این وضعیت است؟ چگونه می توان آن را بهبود بخشید؟ عوامل محیطی تاثیر گذار بر سطح اشتیاق به کار کارکنان کدامند؟ اشتیاق به کار خود بر چه چیزهایی تاثیر می گذارد؟ اینها و بسیاری سوالات دیگر در کارگاه بازی های مدیریتی با استفاده از ابزار نوین لگو که 22 دی ماه در تهران برگزار خواهد شد پاسخ داده خواهد شد.

اگر سرپرست یا مدیر منابع انسانی هستید و با چالش سطح پایین بودن  اشتیاق و دلبستگی کارکنان خود روبرو هستید می توانید به ما بپیوندید. جهت ثبت نام در این کارگاه می توانید به آدرس زیر مراجعه کنید:
evand.com/events/LSP-for-HR221095

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]