اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951006208285904

معرفی بهترین برندهای «بُرد هوشمند»

کد: 13951006208285904

https://goo.gl/aOcQZn

، تهران , (اخبار رسمی): «تخته برد هوشمند» یا «وایت برد تعاملی» در واقع یک صفحه نمایش بزرگ لمسی است که به یک رایانه یا لپ تاپ وصل شده و به کمک ویدئو پروژکتور تصاویر را نشان می دهد.

بهترین مارک برد هوشمند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از ایده برتر پارسیان، امروز با پیشرفت علم و تکنولوژی در عرصه‌های مختلف آموزشی، اداری، صنعتی و ... می‌توان برد هوشمند را به‌عنوان یکی از تجهیزات ضروری و محبوب آموزشی قلمداد کرد؛ تخته برد هوشمند یا وایت برد تعاملی، درواقع یک صفحه‌نمایش بزرگ لمسی است که به رایانه یا لپ‌تاپ وصل شده و به کمک ویدئو پروژکتور تصاویر را بر روی وایت برد هوشمند نشان می‌دهد.

بهترین مارک برد هوشمند

تخته هوشمند در مدل‌های متنوع ازجمله وایت برد هوشمند اینفرارد،  مقاومتی، الکترومغناطیسی و آلتراسونیک طراحی و تولیدشده که هرکدام کارایی و کاربرد خاص خود را دارد.

بر اساس این گزارش، برد هوشمند در برندهای مختلفی تولیدشده که از بهترین مارک‌های برد هوشمند می‌توان به پروگرس progress، پروسنس prosense، میوا meva ، تی برد Tboard، آی برد iboard، خلیج‌فارس، اسپکتروم، اسمارت ویژن و پاناسونیک Panasonic اشاره کرد که این بردها در بازار ایران و فروشگاه اینترنتی معتبر ایده برتر پارسیان نیز موجود است. 

برخی از مدل‌های برد هوشمند تنها با استفاده از قلم کار کرده و بعضی دیگر از مدل‌های برد هوشمند نیز با استفاده از انگشت و قلم کار می‌کنند.

بنا بر این گزارش، برای خرید برد هوشمند باید ویژگی‌های خاصی را درمانند رزولوشن یا کیفیت تصویر، جنس پرده نمایش برد هوشمند و تعداد کاربرانی که هم‌زمان می‌توانند از دستگاه استفاده کنند را در نظر گرفت.

لازم به ذکر است که برد هوشمند به‌عنوان یک ابزار آموزشی در مدارس، دانشگاه‌ها و فضای آموزشی خلاقانه را ارتقا داده ضمن آنکه دانش آموزان و دانشجویان برای کسب اطلاعات علاقه‌مند و پرانگیزه‌تر می‌شوند. 

تخته بردهای هوشمند با برندهای معتبر کاربردهای مختلفی در حوزه‌های متفاوتی نظیر کاربرد در کلاس درس، کلاس‌های پزشکی، معرفی امکانات یک نرم‌افزار، تعامل گروهی یک تیم کاری و ... را دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کسب و کار و خرده فروشی | علم و آموزش