اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951008209265699

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش:

دغدغه فرهنگی اولویت اول کار مدیران مدارس باشد

کد: 13951008209265699

https://goo.gl/xvsMIB

، تهران , (اخبار رسمی): مدیران مدارس، دغدغه فرهنگی را اولویت اول کار خود قرار دهندو درکنار تربیت دانش آموزان، باید به تعالی روحی و شخصیتی آنان توجه کنند.

دغدغه فرهنگی اولویت اول کار مدیران مدارس باشد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش ، سید رحیم میر شاه ولد،مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش در نشست کارشناس مسئولان و کارشناسان حوزه ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات مناطق 21 گانه شهرستان های استان تهران، این خبر را اعلام کرد و گفت: حوزه ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات از گستردگی زیادی برخوردار است و همکاران باید از قدرت بینش، آگاهی وتحمل  بالایی برخوردار باشند تا بتوانند با مسائل این حوزه برخوردی کاملا درست و به حق داشته باشند .

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: آثار و نتایج اقدامات ارزیابی عملکرد کاملا ملی و فرا منطقه ای است و محدود به یک شهر یا استان نمی شود.

وی با اشاره به این که مدارس، نبابد صرفا به مسائل آموزشی بپردازند، خاطرنشان کرد: شکل گیری شخصیت اجتماعی دانش آموزان در مدرسه رقم می خورد و این از مسائل بسیار مهمی است که هیچگاه نباید فراموش شود.

میر شاه ولد با تاکید بر اینکه مدیران مدارس ما باید دغدغه فرهنگی را در اولویت اول کاری خود قرار دهند، افزود: در کنار تربیت دانش آموزان، به تعالی روحی و شخصیتی آنان باید توجه کنیم چرا که دانش آموزان سرمایه های اصلی این مملکت به شمار می روند و آینده این سرزمین به دست آنان رقم می خورد .

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش به مشارکت اولیای دانش آموزان درمدرسه اشاره و بیان کرد: نقش مشارکتی اولیای دانش آموزان در آموزش و پرورش، نباید به مسائل مادی محدود شود، بلکه مشارکت فرهنگی و معنوی اولیای دانش آموزان باید به اداره مدرسه نیزگسترش یابد.

میرشاه ولد با بیان این که معلم در کنار مسائل آموزشی می توانند به شکل گیری شخصیت دانش آموزان کمک کنند، افزود: دانشگاه فرهنگیان درآموزش معلمین اصلح نقشی سازنده و بسیار تاثیر گذار دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت آموزش و پرورش

وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران مسئول امور آموزشی کودکان و نوجوانان است. این وزارت خانه از سال 1343 که از وزارت فرهنگ جدا شد، مسولیت آموزش عالی (دانشگاه ها) را هم عهده دار بود،اما پس از تشکیل وزارت علوم ، برای ادارهٔ امور دانشگاه‌ها و امور پژوهشی در سطوح عالی وزارت آموزش و پرورش وظیفه آموزش رایگان همه افراد را در مقاطع دبستان، دوره اول متوسطه، دوره دوم متوسطه و همچنین اداره دانشگاه فرهنگیان برای تربیت معلم و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی را به عهده دارد. علی اصغر فانی وزیر کنونی آموزش و پرورش است. او دوازدهمین وزیر آموزش و پرورش پس از انقلاب است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش