اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951008209455585

لهستان برای انتخاب سرمربی با 15 گزینه مذاکره کرد، روسیه و فرانسه هنوز با گزینه ای به توافق نرسیدند

داورزنی: مذاکره با سه گزینه جدید را آغاز کردیم

کد: 13951008209455585

https://goo.gl/84Vwpp

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس فدراسیون والیبال گفت: پس اعلام نظر قطعی رادوستین استویچف مبنی بر نپذیرفتن مسئولیت تیم ملی والیبال ایران مذاکره با سه گزینه جدید را آغاز کردیم و از آنان برنامه خواستیم.

داورزنی: مذاکره با سه گزینه جدید را آغاز کردیم

به گزارش اخبار رسمی به نقل از رئیس فدراسیون والیبال تصریح کرد: استویچف حدود یک ماه روی والیبال ایران بررسی داشت و در نهایت به این اعتقاد نرسید که با توجه به شرایط موجود با تیم ملی والیبال ایران نمی تواند در رقابت های پیش رو بر روی سکو رود و به همین دلیل مسئولیت این تیم را نپذیرفت.

وی با یادآوری اهداف والیبال ایران در چهار ساله آینده که قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر جهان و المپیک است، گفت: این مربی بلغاری نیز نگران بود که با والیبال ایران نتواند به این اهداف دست یابد و به همین دلیل مسئولیت را نپذیرفت.

داورزنی در تشریح بیشتر دلایل مخالفت استویچف برای پذیرش هدایت تیم ملی والیبال ایران گفت: این مربی تاکید داشت که مربیانی همچون خولیو ولاسکو روش آموزشی خوبی دارد، اما با توجه به شرایط تیم ملی والیبال ایران روش من متفاوت است و برای سکو می جنگم.

وی درباره برنامه های فدراسیون والیبال برای انتخاب سرمربی تیم ملی گفت: پس از اینکه هیات رئیسه فدراسیون والیبال مقرر کرد که سرمربی جدید برای تیم ملی جذب کنیم، هشت گزینه مد نظر داشتیم که سه گزینه (برناردو رزنده، هیو مک کاچن، گلن هوگ) خودشان به نوعی برای آمدن به ایران مشکل کاری یا خانوادگی داشتند.

رئیس فدراسیون والیبال اضافه کرد: مارسلو مندز نیز با تیم باشگاهی سادا کروزیرو تا سال 2019 قرارداد داشت و در شرایطش ادامه فعالیت در این باشگاه بود که با شرایط فدراسیون والیبال مغایر بود. با آناستازی، دی جورجی و استویچف نیز به توافق نرسیدیم و تنها گزینه باقی مانده از این هشت نفر، بروتو است.

داورزنی تاکید کرد: امروز سه گزینه دیگر از جمله مائورو بروتو برنامه خواستیم تا پس از بررسی برنامه ها در مورد آنان تصمیم گیری کنیم. چون قبلا از بروتو نام برده شده اعلام کردیم اما نام دو گزینه دیگر وقتی برنامه هایشان را دریافت کردیم، اعلام خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون والیبال در ادامه به انتظارات مردم از والیبال ایران اشاره کرد و گفت: این رشته ورزشی علاقمندان بسیار زیادی دارد و توقعات مردم باید برآورده شود. مردم مطمئن باشند تمام تلاش خود را برای انتخاب بهترین فرد به عنوان سرمربی تیم ملی کشور خواهیم کرد تا بتوانیم ان شالله در المپیک 2020 به مرحله نهایی (چهار تیم برتر) صعود کنیم.

وی با یادآوری برخی شرایط فدراسیون برای انتخاب سرمربی گفت: به دنبال مربیان هستیم که سابقه درخشان در المپیک، لیگ جهانی و مسابقات والیبال قهرمانی جهان داشته باشند. لهستان نیز برای انتخاب مربی 15 گزینه مد نظر داشت و پس از بررسی برنامه های آنان با … به توافق رسید.
داورزنی تاکید کرد که انتخاب سرمربی کار ساده ای نیست و باید فاکتورهای متعددی را مد نظر داشته باشیم، کشورهای روسیه و فرانسه نیز هنوز با کسی به توافق نهایی نرسیدند و این موضوع نشان می دهد که انتخاب سرمربی پروسه ای زمان بر است، اما فدراسیون والیبال تلاش می کنند که هر چه زودتر این مسیر به پایان برسد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران

در پایان سال 1336 ، والیبال ایران دارای فدراسیون مستقل شد و امیر عباس امین به عنوان اولین رئیس فدراسیون والیبال کار خود را آغاز کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش